Elektro Service Doetinchem BV
Elektro Service Doetinchem BV
Beoordelingen en ervaringen
Kwaliteitsscore
Elektro Service Doetinchem BV is erkend 5-sterrenspecialist en laat zich bewust controleren en beoordelen op zijn servicebeleid. Hiervoor gebruiken wij de 5-sterrengroeipromotor waarbij we de Net Promotor Score (NPS) meten. Krijgt Elektro Service Doetinchem BV te veel klachten en/of te slechte beoordelingen dan wordt de erkenning ingetrokken. Zo weet je zeker dat jij bij deze keurmerkhouder kunt rekenen op onze 5 sterke punten: *Goed advies *Vakmanschap *Kwaliteit *Service *Garantie
Over Elektro Service Doetinchem BV
Kortom het leveren, installeren en onderhouden en repareren van alles in uw bedrijf waar een stekker aan zit!
Waarom Elektro Service Doetinchem BV:
24 uurs storingsdienst, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar;
Breed opgeleide monteurs, bijna iedere storing kan dus door ons worden opgelost;
Bij problemen c.q. storingen streven wij ernaar om op werkdagen binnen 1 uur ter plaatse te zijn, ’s avonds en in het weekend binnen 2 uur;
Achterhoekse “no nonsens” mentaliteit;
Compleet ingerichte service wagens, snel kunnen handelen bij een storing.
Openingstijden
- Maandag
- 08:00 - 16:30
- Dinsdag
- 08:00 - 16:30
- Woensdag
- 08:00 - 16:30
- Donderdag
- 08:00 - 16:30
- Vrijdag
- 08:00 - 16:30
- Zaterdag
- 24/7 telefonisch bereikbaar
- Zondag
- 24/7 telefonisch bereikbaar
Contact
Elektro Service Doetinchem BV
Voltastraat 25
7006 RT,
DOETINCHEM
Reactie van Elektro Service Doetinchem BV
Goedendag mevr. Post,
Afgelopen week heeft u een slechte beoordeling achter gelaten op onze naam bij de website van 5 sterrenspecialist. Ik vind het jammer te lezen dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad.
Echter komt uw naam niet overeen met onze klantgegevens, dus ik weet niet zo goed over welke werkzaamheden het gaat.
Graag kom ik met u hierover in contact zodat we erover kunnen praten en mogelijk tot een oplossing kunnen komen.
Met welke naam staat u bij ons in het systeem, en kunt u vertellen wat er precies is gebeurd waardoor u teleurgesteld bent in ons bedrijf?
Ik hoor het graag.
Vertrouwende u hiermee van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
Lisanne Reijers