5-Sterrenspecialist, hét keurmerk voor klanttevredenheid
Grohe Nederland B.V.
Metaalstraat 2
2718 SW , Zoetermeer
079-3680133

Reviews van Grohe Nederland B.V.


Beoordeling 1 gebaseerd op 2 individuele klantbeoordelingen.

Grohe Nederland B.V.

0%
0%
100%

Grohe Nederland B.V. beoordelingen en ervaringen

0% heeft goede tot zeer goede ervaringen met Grohe Nederland B.V. op basis van 2 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Filter beoordelingen

  • Beoordeling
    1
    Waarom beveelt u Grohe Nederland B.V. wel of niet aan:

    Na 1 keer schoonmaken, doekje met een beetje antikalk, laat het chroom los aan de onderkant van de kraan.Kraan net een 1/2 jaar oud. Grohe zegt dat ze het niet willen vergoeden/ruilen omdat we niet de juiste schoonmaakmiddelen gebruikt hebben. Ze promoten hun eigen product, welke mega duur is, en andere producten zijn per definitie schadelijk. Vraag waarom alleen de onderkant van de kraan beschadigd is en de rest niet, kon niet beantwoordt worden. Na veel gezeur uiteindelijk een nieuwe rozet gekregen, terwijl onderkant kraan ook beschadigd is. Deze heb ik maar gebruikt om iedere 2 dagen met dezelfde antikalk te bewerken en 3 weken verder nog steeds geen enkele beschadiging. Grohe stuurt op ons verzoek een monteur. Deze kijkt eventjes en bepaald: Verkeerde schoonmaakmiddel. Garantie weg en een factuur. Belachelijk. Wat onprofessioneel en knullig. Slager keurt zijn eigen vlees en weet binnen een paar seconden de oorzaak en gevolg, zonder wetenschappelijke onderbouwing, te bewerkstelligen. Waarom de rest van de kraan niet beschadigd is kon men geen antwoord op geven. Waarom de rozet, welke al 3 weken lang, met hetzelfde middel geen beschadiging oplevert kan men ook niet verklaren. Wel even factuur betalen.

    Verbeterpunten:
    Klacht serieus nemen en product vervangen als deze niet goed is. Niet alleen je eigen schoonmaakproduct promoten maar gewoon een gedegen onderzoek instellen waarom, in dit geval, het chroom van de kraan los laat. Bij twijfel product vervangen. Kweek je een hoop goodwill mee.

  • Beoordeling
    1
    Waarom beveelt u Grohe Nederland B.V. wel of niet aan:

    Na 1 keer schoonmaken, doekje met een beetje antikalk, laat het chroom los aan de onderkant van de kraan.Kraan net een 1/2 jaar oud. Grohe zegt dat ze het niet willen vergoeden/ruilen omdat we niet de juiste schoonmaakmiddelen gebruikt hebben. Ze promoten hun eigen product, welke mega duur is, en andere producten zijn per definitie schadelijk. Vraag waarom alleen de onderkant van de kraan beschadigd is en de rest niet, kon niet beantwoordt worden. Na veel gezeur uiteindelijk een nieuwe rozet gekregen, terwijl onderkant kraan ook beschadigd is. Deze heb ik maar gebruikt om iedere 2 dagen met dezelfde antikalk te bewerken en 3 weken verder nog steeds geen enkele beschadiging. Grohe stuurt op ons verzoek een monteur. Deze kijkt eventjes en bepaald: Verkeerde schoonmaakmiddel. Garantie weg en een factuur. Belachelijk. Wat onprofessioneel en knullig. Slager keurt zijn eigen vlees en weet binnen een paar seconden de oorzaak en gevolg, zonder wetenschappelijke onderbouwing, te bewerkstelligen. Waarom de rest van de kraan niet beschadigd is kon men geen antwoord op geven. Waarom de rozet, welke al 3 weken lang, met hetzelfde middel geen beschadiging oplevert kan men ook niet verklaren. Wel even factuur betalen.

    Verbeterpunten:
    Klacht serieus nemen en product vervangen als deze niet goed is. Niet alleen je eigen schoonmaakproduct promoten maar gewoon een gedegen onderzoek instellen waarom, in dit geval, het chroom van de kraan los laat. Bij twijfel product vervangen. Kweek je een hoop goodwill mee.

Schrijf een beoordeling

Over Grohe Nederland B.V.

GROHE is 's werelds marktleider in de sanitairbranche.
Vanuit negen vestigingen produceren we sanitaire producten zoals kranen, thermostaatkranen, douchesystemen en installatiesystemen voor de consumenten- en professionele markt. Onze kernwaarden kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid hebben wij hoog in het vaandel om je overal en altijd "Pure Freude an Wasser" te bieden.
GROHE vind je inmiddels in meer dan 130 landen wereldwijd.

Bedrijfsvideo

Erkend 5-sterrenspecialist

Grohe Nederland B.V. is erkend 5-sterrenspecialist en laat zich bewust controleren en beoordelen op zijn servicebeleid. Hiervoor gebruiken wij de 5-sterrengroeipromotor waarbij we de Net Promotor Score (NPS) meten. Krijgt Grohe Nederland B.V. te veel klachten en/of te slechte beoordelingen dan wordt de erkenning ingetrokken. Zo weet u zeker dat u bij deze keurmerkhouder kunt rekenen op onze 5 sterke punten.

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

Openingstijden

Maandag
09:00 - 17:00
Dinsdag
09:00 - 17:00
Woensdag
09:00 - 17:00
Donderdag
09:00 - 17:00
Vrijdag
09:00 - 17:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten

Routebeschrijving

Vragen aan Grohe Nederland B.V.?

Vraag het de specialist