Vloerdeluxe
Vloerdeluxe
Beoordelingen en ervaringen
Kwaliteitsscore
Vloerdeluxe is erkend 5-sterrenspecialist en laat zich bewust controleren en beoordelen op zijn servicebeleid. Hiervoor gebruiken wij de 5-sterrengroeipromotor waarbij we de Net Promotor Score (NPS) meten. Krijgt Vloerdeluxe te veel klachten en/of te slechte beoordelingen dan wordt de erkenning ingetrokken. Zo weet je zeker dat jij bij deze keurmerkhouder kunt rekenen op onze 5 sterke punten: *Goed advies *Vakmanschap *Kwaliteit *Service *Garantie
Vloerdeluxe heeft 16 klantbeoordelingen verzameld.
75% is supertevreden, 0% is tevreden en 25% is ontevreden.
75% heeft goede tot zeer goede ervaringen met Vloerdeluxe.
Gemiddeld wordt Vloerdeluxe met een 7,1 beoordeeld.
Vloerdeluxe heeft een NPS score van 50 en voldoet daarmee aan de normering als erkend 5-sterrenspecialist.
Online showroom
Openingstijden
- Maandag
- Gesloten
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Gesloten
- Zondag
- Gesloten
Contact
Vloerdeluxe
M.H. Tromplaan 9 | 1.15
7511 JJ,
ENSCHEDE
Reactie van Vloerdeluxe
Dank voor het schrijven van deze review. Het heeft even geduurd voor we wisten waarom het ging. Er was voor Vloerdeluxe immers sprake was van een anonieme reactie, review.
Deze review is voor Vloerdeluxe zeer te begrijpen en heeft voor u als klant zeker tot frustraties geleid. Wij mochten een schitterende visgraatvloer gaan schuren, hetgeen vakkennis vereist.
U heeft natuurlijk uw woning leeggehaald zodat wij de werkzaamheden correct zouden kunnen uitvoeren. Door ziekte van één van onze medewerkers hebben wij helaas de werkzaamheden niet kunnen uitvoeren op gepland tijdstip en moeten uitstellen.
In een later stadium mochten wij in de herkansing om de visgraatvloer alsnog weer een nieuw leven te geven. Op de dag van aanvang van deze hernieuwde werkzaamheden komt wederom een medewerker ziek bij ons op kantoor met de mededeling dat hij niet in staat is om de werkzaamheden te kunnen uitvoeren .
Omdat er sprake is van een tweede keer uitstel en dit zeker tot frustratie zou leiden is besloten om de medewerker bij de klant voorbij te laten gaan om aantoonbaar te maken dat deze echt ziek was en niet instaat was om werkzaamheden te kunnen uitvoeren.
Wederom hebben wij deze werkzaamheden niet conform opdracht kunnen en mogen uitvoeren, hetgeen niet in ons voordeel spreekt.
Als bedrijf sta je machteloos omdat je meerdere vakmensen in deze periode ziek hebt, een volle planning hebt staan, niet meer kunt schakelen om een probleem snel te kunnen oplossen omdat je volledig afhankelijk van bent de gezondheid van mensen.
Het was in deze periode ondanks alle inspanningen niet mogelijk is om zeer op korte termijn een kundige en vakbekwame vervanger te organiseren.
Soms moet je als bedrijf accepteren dat ondanks dat je alles hebt geprobeerd om iets tot een positief einde te brengen dit zeer incidenteel simpelweg door samenloop van omstandigheden niet lukt.
Nogmaals willen wij benadrukken de reactie te begrijpen valt en als bedrijf ook zeer teleurgesteld zijn in het feit dat het niet gelukt is om u als klant tevreden te stellen.