Reviews verzamelen in België

5-sterrenspecialist inmiddels ook actief in België

Gepubliceerd op
Veloscope “uw fietsspeciaalzaak” is een van de eerste erkende 5-sterrenspecialisten uit België. Het jonge en dynamische bedrijf draagt service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Dit matcht perfect met de dagelijkse toetsing die ze nu van hun eigen klanten binnen krijgen. In een zeer korte periode hebben zij al een behoorlijke hoeveelheid gecontroleerde klantbeoordelingen mogen verzamelen via 5-sterrenspecialist, op Google en op de Facebookpagina van de vooruitstrevende onderneming. Met een hele dikke 9 misstaat de slogan ‘Alles voor een tevreden klant’ dus zeker niet bij de Veloscope.

Over 5-sterrenspecialist
5-sterrenspecialist is al jaren actief op de Nederlandse markt en helpt steeds meer ondernemers met het verzamelen van reviews en online reputatie management. Niet alleen in Nederland, maar ook in België sluiten steeds meer bedrijven zich aan.

Met het keurmerk 5-sterrenspecialist kun je benadrukken dat je het belangrijk vindt om met de hoogst mogelijke service voor je klanten klaar te staan. Als sociaal betrokken ondernemer straal je uit dat je wilt weten wat er bij je klanten speelt en hoe ze jouw hulp en advies hebben ervaren. Middels het verzamelen van gecontroleerde klantbeoordelingen kun je het verhaal van je klant etaleren, laten zien dat je reviews echt zijn en draag je ook een steentje bij aan het goede doel. Voor iedere beoordeling doen wij een donatie aan het KWF.

Reviews verzamelen is steeds belangrijker, maar vaak ook een tijdrovende klus. De 5-sterrenspecialist heeft software ontwikkeld waarmee je op een gemakkelijke manier je online reputatie kunt managen. Met de 5-sterrengroeipromotor is er een unieke softwarematige oplossing in de markt. Door klanten te bedanken voor de aankoop ga je op basis van aftersales je klanten benaderen. Niet “schooien” om een vragenlijst in te vullen, maar gewoon een bedankje aan je klant zorgt voor een heel andere beleving. Je bedankt je klant en laat hem of haar weten dat je blij bent dat ze voor jou hebben gekozen. Vanuit dat perspectief vragen we alleen hoe groot de kans is dat ze jou aanbevelen en of er in de toekomst wellicht iets kan zijn wat je anders zou kunnen doen, waardoor je de klant nog fijner kunt helpen. Hierdoor is gemiddeld 64.7% bereid om een mening te delen. Vanuit deze feedback kun je leren van je klanten en waar mogelijk je dienstverlening verbeteren. Tegelijk zijn je tevreden klanten je beste reclame en dat kun je weer etaleren op het internet en je website.

Over Veloscope
Veloscope is een jonge en dynamische fietsenwinkel, waar service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel gedragen worden. Wij hebben de expertise in huis om u optimaal van dienst te kunnen zijn en met ons volledig uitgeruste werkplaats kunnen we je een uitstekende service geven.

“Het professionele advies op maat krijg je er gratis en met de glimlach bij!”

Mooie presentatie in de winkel en op de website
Veloscope is terecht trots op deze erkenning en de tevredenheid van haar klanten. Ze hebben inmiddels onze promotiematerialen een mooie plek gegeven, zodat ze in de winkel en op de website kunnen benadrukken dat de medewerkers van Veloscope het belangrijk vinden om met de hoogst mogelijke service voor klanten klaar te willen staan.

Bent u benieuwd naar de tevredenheid en hoe de service bij Veloscope ervaren wordt kijk dan zelf eens naar de klantbeoordelingen: