5-Sterrenspecialist, hét keurmerk voor klanttevredenheid

Over 5-sterrenspecialist

"Alles voor een tevreden klant"

is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

De kernwaarden van 5-sterrenspecialist:

  • Servicegerichtheid
  • Uitstekende klantbehandeling
  • Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen: “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

Het Keurmerk voor klanttevredenheid
We keuren en zien toe op de echtheid van klantbeoordelingen en gebruiken deze als kennisbron om service gerichtheid te stimuleren en klantbehandeling waar mogelijk te verbeteren. Met ons platform bieden wij onze erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaring van hun klanten te delen; op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn. Een aangesloten ondernemer dient een minimale NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie.

Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie