5-Sterrenspecialist, hét keurmerk voor klanttevredenheid

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik een klacht melden
    Als u een klacht hebt over een van onze specialisten en er onderling met de keurmerkhouder niet aan uit komt, kunt u uw klacht melden via het formulier op de pagina klacht melden.

  • Hoe wordt mijn klacht behandeld
    Ons keurmerk draait om klanttevredenheid. Wanneer u een klacht hebt, is het altijd verstandig om te proberen om er onderling met de 5-sterrenspecialist uit te komen. Wanneer dit niet lukt zullen wij proberen u zo goed mogelijk te helpen. Lees voordat u een klacht meld eerst de pagina Ik heb een klacht, wat nu?

  • Waarom hebben jullie geen eigen geschillencommissie?
    Voorkomen dat er een geschil ontstaat, is hier in het sleutelwoord. Lees verder >
  • Een bedrijf voert het 5-sterrenlogo, maar ik kan hem niet vinden in de bedrijvenindex
    Alleen bedrijven die getoond worden in onze bedrijvenindex zijn officieel erkend. Mocht u twijfelen, kunt u altijd even bij ons informeren via het contactformulier.

  • Wat is NPS score
    Iedere 5-sterrenspecialist acht de beleving van de klant als zeer waardevol. Zij hebben namelijk alles over voor een tevreden klant.  Hiervoor gebruiken zij de NPS norm. Wilt u weten wat dat inhoud lees dan het artikel Wat is NPS Score.

  • Mijn vraag staat hier niet bij?
    Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Dan kunnen we u verder helpen.