Alle beoordelingen

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

Een 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe help je klanten en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar dit keurmerk om draait. Iedere 5-sterrenspecialist vindt het bieden van uitstekende klantbehandeling zelfs zo belangrijk dat ze er bewust voor hebben gekozen om zich hierop te ontwikkelen en te laten controleren.

Supertevreden
94%
Tevreden
4,4%
Ontevreden
1,6%
98% heeft goede tot zeer goede ervaringen met onze erkende 5-sterrenspecialisten

Er zijn 91120 beoordelingen geplaatst met een gemiddelde score van 9,1.

    Beoordeling van Fietsspeciaalzaak Roelofs
    8 Heer/mevrouw van Prooijen

    Waarom beveelt u Fietsspeciaalzaak Roelofs wel of niet aan:

    prima service, wel tikkie duur

    Verbeterpunten:

    mij weer onder mijn naam inschrijven = Lilian Schimmel ! ik heb bij jullie een e-bike gekocht en als ik nu afspraak maak "moet" dat onder de naam van mijn man ?!?!

    Beoordeling van De Mooij fietsen
    10 Mevrouw Dietvorst

    Waarom beveelt u De Mooij fietsen wel of niet aan:

    Goede service en heel vriendelijk personeel

    Verbeterpunten:

    Niets... het was al meer dan goed.

    9 De heer Hoogervorst

    Waarom beveelt u Stappenbelt Specialized Concept Store wel of niet aan:

    Ik zou Stappenbelt Specialized Concept Store zeker aanbevelen omdat ik zeer plezierig geholpen ben en enorm goede service heb gehad.

    Verbeterpunten:

    Ik ben zeer goed geholpen en de service was zeer goed en heb tot nu toe geen verbeter punten.

    Beoordeling van Fietsspeciaalzaak Roelofs
    9 De heer Pul

    Waarom beveelt u Fietsspeciaalzaak Roelofs wel of niet aan:

    Ter zake kundig advies op maat prettig in contact

    Verbeterpunten:

    Ik zou het niet weten.

    Beoordeling van Parket Specialist Gouda
    10 Familie Wagelaar

    Verbeterpunten:

    Eigenlijk niets. Er was een goed en duidelijke communicatie, nette en kundige parkkateurs en een snelle service

    10 Heer/mevrouw Stuyfzand

    Waarom beveelt u Identity Smartphone Reparatie wel of niet aan:

    goed geholpen goede prijs,medenkende medewerkers.

    Verbeterpunten:

    niet veranderen,doorgaan zoals je nu bezig bent.

    9 Heer/mevrouw Vriens

    Waarom beveelt u Fietsenwinkel Zeist - Banierhuis wel of niet aan:

    Vriendelijk en deskundig geholpen bij het maken van mijn keuze voor een nieuwe fiets. Direct proef kunnen rijden ook op 2 modellen.

    Verbeterpunten:

    Wat uitleg over de Service-kadocheque ter waarde van 280 euro, wat de servicebeurten precies inhouden etc. Werd nu helemaal niet over gepraat en alleen meegegeven bij het ophalen van mijn nieuwe fiets.

    Beoordeling van Brok Interieur
    9 Heer/mevrouw Krupers

    Waarom beveelt u Brok Interieur wel of niet aan:

    Vernieuwend!

    Verbeterpunten:

    Je kunt jezelf zijn bij Brok en dat is prettig!

    Beoordeling van Goossens Tweewielers
    8 Heer/mevrouw van Beek

    Waarom beveelt u Goossens Tweewielers wel of niet aan:

    aardig personeel, vriendelijk geholpen.

    9 Heer/mevrouw Looise

    Waarom beveelt u Electro World Rookes Rietman wel of niet aan:

    Correcte en snelle service.

    Verbeterpunten:

    De prijs nog iets scherper stellen.