Alle beoordelingen
- Goed advies
- Vakmanschap
- Kwaliteit
- Service
- Garantie
Een 5-sterrenspecialist wil je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe help je klanten en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar dit keurmerk om draait. Iedere 5-sterrenspecialist vindt het bieden van uitstekende klantbehandeling zelfs zo belangrijk dat ze er bewust voor hebben gekozen om zich hierop te ontwikkelen en te laten controleren.
Er zijn 271840 beoordelingen geplaatst met een gemiddelde score van 9,1.
Waarom beveel je Like My Bike wel of niet aan:
Ik zou het aanraden voor daar een fiets te kopen 👍
Verbeterpunten:
Het was de eerste keer al in orde 🙂
Waarom beveel je Derks Optiek wel of niet aan:
Goed advies, duidelijke afspraken, proefmontuur mee naar huis
Verbeterpunten:
Prima, zoals het nu ging
Waarom beveel je Electro World Witte hal Reuver wel of niet aan:
De medewerkers zijn zeer deskundig, nemen de tijd om te adviseren, zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom ze leveren topservice!
Verbeterpunten:
N.v.t.
Waarom beveel je Jacobs Sierbestrating wel of niet aan:
Ik zou Jacobs aanbevelen vanwege het vakmanschap, de klantgerichtheid/flexibiliteit en de netheid. We hebben nu een prachtige oprit!
Verbeterpunten:
Ik zou het niet weten...
Waarom beveel je Beddenspeciaalzaak De Vries wel of niet aan:
Goed advies en vriendelijke geholpen
Verbeterpunten:
Is prima zo
Waarom beveel je Peeters Bike Totaal Heel - Fietsenwinkel en fietsreparatie wel of niet aan:
Ik zou Peeters aanbevelen om de hoeveelheid fietsen, vriendelijk personeel en niet lang hoeven wachten tot ik geholpen werd.
Verbeterpunten:
Wat voor mij beter was geweest doordat ik totaal niet technisch ben als de verkoper het wat "eenvoudiger"en langzamer had uit gelegd. Misschien door iets zelf te laten doen als dat mogelijk is.
Waarom beveel je Expert Lemmer wel of niet aan:
Goede uitleg en zeer vriendelijk geholpen
Verbeterpunten:
Niets prima zo
Waarom beveel je Bike Totaal Zevenhuizen - Fietsenwinkel en fietsreparatie wel of niet aan:
Prima service
Verbeterpunten:
Als de reparatie langer duurt dan gepland (fiets niet na een week maar na kleine 2 weken klaar), dan even tussendoor een SMS-je om dit door te geven. Nu moest ik zelf bellen en vragen naar de status.