Alle beoordelingen
- Goed advies
- Vakmanschap
- Kwaliteit
- Service
- Garantie
Een 5-sterrenspecialist wil je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe help je klanten en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar dit keurmerk om draait. Iedere 5-sterrenspecialist vindt het bieden van uitstekende klantbehandeling zelfs zo belangrijk dat ze er bewust voor hebben gekozen om zich hierop te ontwikkelen en te laten controleren.
Er zijn 464367 beoordelingen geplaatst met een gemiddelde score van 9,1.
Waarom beveel je Wildiers (e)-bikecenter Zwijndrecht wel of niet aan:
Snelle service,en vriendelijkheid van het personeel zorgen voor een goede klantenbinding.
Waarom beveel je Bike Totaal Boersen wel of niet aan:
Een mooi bedrijf met groot assortiment en het allerbelangrijkste; prettige bejegening , veel kennis in huis en een advies op maat waar geen druk gelegd word op koop , maar de tijd nemen om voor mij tot de juiste keuze te komen !
Verbeterpunten:
Geen idee , voor mij hoeft er niets te veranderen aan hoe t nu gaat.
Waarom beveel je Hans de Boer Tweewielers wel of niet aan:
Met name de wachttijd voor het plannen van servicebeurt is erg lang.
Verbeterpunten:
Ik begrijp dat er veel gesleuteld moet worden om een ieder tevreden te stellen maar in het kader van klanttevredenheid zou ik het op prijs stellen dat er sneller gelegenheid zou moeten zijn om reparatie en serviceonderhoud te laten plaats vinden.
Waarom beveel je Wildiers (e)-bikecenter Zwijndrecht wel of niet aan:
Betrouwbare service
Verbeterpunten:
De adresverandering naar de nieuwe locatie is nooit meegedeeld. Gelukkig bestaat er Google Maps. En als mensen wachten tijdens het onderhoud van hun fiets, mag de afwas van koffietassen enz. van de vorige dag wel al gebeurd zijn. Nu stond er een vuile stapel en slechts 1 propere tas.
Waarom beveel je InterBikes Leuven wel of niet aan:
heel goede service na verkoop en vakkundig nazicht van E-bike
Verbeterpunten:
Een bevestiging via email of whatsapp of sms van een telefonisch gemaakte afspraak voor nazicht of herstelling
Waarom beveel je Wildiers (e)-bikecenter Kapellen wel of niet aan:
Administratief een complete ramp. Afspraken voor onderhoud worden niet bevestigd. Afspraken liggen meer dan een maand in de toekomst. Emails worden niet beantwoord.
Verbeterpunten:
Zorgen dat bovenstaande punten in orde gebracht worden.
Waarom beveel je Wildiers (e)-bikecenter Gent wel of niet aan:
Veel keuze, diverse merken. goede service
Waarom beveel je Aerts Action Bike wel of niet aan:
Correct en volledig advies
Verbeterpunten:
Do zo voort
Waarom beveel je Caravanlife Gorter BV wel of niet aan:
Komt afspraken na. Zeer nette monteur die zelf meedenkt en meer doet dan gevraagd. Fijne service, komt op de camping voor onderhoud.