Over 5-sterrenspecialist

Onze missie en waar wij voor staan

Alles voor een tevreden klant

is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

 

Onze kernwaarden:

Servicegerichtheid

Uitstekende klantbehandeling

Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen:

 “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Voor iedere beoordeling een donatie

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

HET KEURMERK VOOR KLANTTEVREDENHEID EN BETROUWBARE REVIEWS

We keuren en zien toe op de echtheid van klantbeoordelingen en gebruiken deze als kennisbron om servicegerichtheid te stimuleren en klantbehandeling, waar mogelijk, te verbeteren. Met ons platform bieden wij enkel erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaringen van hun klanten te delen. Op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn. Een aangesloten ondernemer dient een minimale (Europese) NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Indien er op oneerlijke wijze valse reviews worden verzameld, wordt het keurmerk ontnomen. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor de betrouwbaarheid van reviews en het servicegehalte van een organisatie.

Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

KLANTTEVREDENHEID

Zo wordt de service van een 5-sterrenspecialist ervaren:

 

 

Beoordeling van Expert Dongen
10 Heer/mevrouw Faro

Waarom beveel je Expert Dongen wel of niet aan:

WIJ WORDEN ALTIJD GOED GEHOLPEN

Beoordeling van Vlijm Auto's & Fietsen
10 Mevrouw Hoogteyling

Waarom beveel je Vlijm Auto's & Fietsen wel of niet aan:

Wel, omdat ze vriendelijk zijn en alles in het werk stellen om het je als klant naar de zin te maken en/of problemen op te lossen.

Verbeterpunten:

Geen idee. Het is al top!

10 Heer/mevrouw van Kessel

Waarom beveel je Electro World Witte hal Reuver wel of niet aan:

klantvriendelijk

Verbeterpunten:

is prima zoals het is.

Beoordeling van Audio Video Balter
10 Heer/mevrouw Hecker

Waarom beveel je Audio Video Balter wel of niet aan:

Service en vakkennis

Verbeterpunten:

N.v.t

Beoordeling van Woonland Twijzelerheide
10 Familie Visser

Waarom beveel je Woonland Twijzelerheide wel of niet aan:

Dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Verbeterpunten:

Niks het is goed zo

Beoordeling van Expert Dongen
6 Heer/mevrouw Kimenai
Beoordeling van Kropholler tweewielers
10 Heer Meyer

Waarom beveel je Kropholler tweewielers wel of niet aan:

Vakkundig en goed advies. Neemt de tijd om uit te leggen.

Verbeterpunten:

Ik zie geen verbeter punten.

10 Heer/mevrouw Te Velde

Waarom beveel je Peter van Leeuwen Tweewielers wel of niet aan:

Persoonlijke aandacht ondanks alle drukte Lokale ondernemer ipv franchise

Verbeterpunten:

Niets

Beoordeling van De Acht Tweewielers
10 Heer/mevrouw Elst

Waarom beveel je De Acht Tweewielers wel of niet aan:

Altijd vriendelijk en geduldig

Verbeterpunten:

Zou het niet weten