Onze missie

Onze kernwaarden

Alles voor een tevreden klant

is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

 

Onze kernwaarden:

Servicegerichtheid

Uitstekende klantbehandeling

Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen:

 “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Voor iedere beoordeling een donatie

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

HET KEURMERK VOOR KLANTTEVREDENHEID EN BETROUWBARE REVIEWS

We keuren en zien toe op de echtheid van reviews en gebruiken deze als kennisbron om servicegerichtheid te stimuleren en klantbehandeling, waar mogelijk, te verbeteren.

Met ons platform bieden wij enkel erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaringen van hun klanten te delen. Op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn.

Een aangesloten ondernemer dient een minimale (Europese) NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Indien er door een keurmerkhouder op oneerlijke wijze reviews worden verzameld welke in strijd zijn met de Wet handhaving consumentenbescherming en de Prijzenwet of wanneer er een te lage NPS score ontstaat, wordt het keurmerk ontnomen. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie de betrouwbaarheid van reviews.

Alles voor een tevreden klant
Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

KLANTTEVREDENHEID

Zo wordt de service van een 5-sterrenspecialist ervaren:

 

 

Beoordeling van Bike Totaal Dekker
10 Mevrouw V...

Waarom beveel je Bike Totaal Dekker wel of niet aan:

Omdat je er keurig netjes en vriendelijk geholpen wordt.

Verbeterpunten:

Geen idee, zo blijven werken

9 Heer V...

Waarom beveel je Fietsenwinkel Houten - Banierhuis wel of niet aan:

Ik kreeg een duidelijke uitleg over de verschillende fietsen

Verbeterpunten:

Omdat mijn fiets in een andere winkel is afgeleverd, merkte ik een groot verschil in de ‘bevlogenheid’ van het personeel in de afleverende winkel

Beoordeling van Radio Bakker Alkmaar
10 Heer/mevrouw Honig

Waarom beveel je Radio Bakker Alkmaar wel of niet aan:

Goede service, snelle service en vriendelijk personeel

Verbeterpunten:

Geen comment

Beoordeling van Spa Service Europe B.V.
9 Heer Janssen

Waarom beveel je Spa Service Europe B.V. wel of niet aan:

Goede service

Verbeterpunten:

Nvt

Beoordeling van Scheffer Witgoedspecialist
10 Heer/mevrouw Krijnen

Waarom beveel je Scheffer Witgoedspecialist wel of niet aan:

Klantvriendelijke, meedenkend en goede service!

Verbeterpunten:

Ik heb geen verbeterpunten.

6 Heer/mevrouw Schipper van Schipper HSD

Waarom beveel je Fietsenwinkel Terwijde Leidsche Rijn - Banierhuis wel of niet aan:

Na een grote beurt, met enkele nieuwe onderdelen. Heb ik helaas de reparatiewerkplaats nogmaals bezocht. Daarna schakelde de versnellingen wel goed.

Verbeterpunten:

Ik zou willen adviseren om de reparatie/vervanging niet enkel 'droog te oefenen, maar een blokje te rijden met de gerepareerde fiets. Dan was het euvel aan het licht gekomen en had ik niet terug hoeven komen.

Beoordeling van Aerts Action Bike
10 Heer/mevrouw Vollens van SANITAIR VOLLENS BV
Beoordeling van Apotheek Katendrecht
7 Heer A...

Waarom beveel je Apotheek Katendrecht wel of niet aan:

Omdat de meeste vrienden die ik heb niet dicht bij katendrecht wonen maar diegene die in/dichtbij katendrecht wonen zou ik ze zeker het aanraden

Verbeterpunten:

Het gaat nu wel goed dus heb momenteel geen tips.

10 Heer/mevrouw Jager

Waarom beveel je Steenhandel en Bestratingsbedrijf Boonstra wel of niet aan:

Prima geregeld snel afgehandeld.

Verbeterpunten:

Gewoon zo doorgaan !

Beoordeling van Electro World Stevens
9 Heer/mevrouw H...

Verbeterpunten:

Hetzelfde