Onze missie

Onze kernwaarden

Alles voor een tevreden klant

is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

 

Onze kernwaarden:

Servicegerichtheid

Uitstekende klantbehandeling

Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen:

 “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Voor iedere beoordeling een donatie

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

HET KEURMERK VOOR KLANTTEVREDENHEID EN BETROUWBARE REVIEWS

We keuren en zien toe op de echtheid van reviews en gebruiken deze als kennisbron om servicegerichtheid te stimuleren en klantbehandeling, waar mogelijk, te verbeteren.

Met ons platform bieden wij enkel erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaringen van hun klanten te delen. Op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn.

Een aangesloten ondernemer dient een minimale (Europese) NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Indien er door een keurmerkhouder op oneerlijke wijze reviews worden verzameld welke in strijd zijn met de Wet handhaving consumentenbescherming en de Prijzenwet of wanneer er een te lage NPS score ontstaat, wordt het keurmerk ontnomen. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie de betrouwbaarheid van reviews.

Alles voor een tevreden klant
Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

KLANTTEVREDENHEID

Zo wordt de service van een 5-sterrenspecialist ervaren:

 

 

Beoordeling van Elektro Lamper Kapelle
10 Heer/mevrouw K...

Waarom beveel je Elektro Lamper Kapelle wel of niet aan:

Vriendelijke mensen, goede service!

Verbeterpunten:

Was prima zo

Beoordeling van Electro World Stevens
10 Heer/mevrouw Groenewegen

Waarom beveel je Electro World Stevens wel of niet aan:

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Verbeterpunten:

zo door gaan!

Beoordeling van Van Herwerden Wielersport
9 Heer/mevrouw D...

Waarom beveel je Van Herwerden Wielersport wel of niet aan:

Vlot en kundig advies, duidelijke uitleg.

Beoordeling van Hoogeveen Fietsbeleving
7 Mevrouw N...

Waarom beveel je Hoogeveen Fietsbeleving wel of niet aan:

De kwaliteit is hoog maar de klantvriendelijkheid van sommige medewerkers kan nog beter

Verbeterpunten:

Laatst kwam ik om het peuterzitje uit de bakfiets te halen en een medewerker wees mij erop dat ik met mijn laptop aan een tafel kon zitten. Dat vond ik heel attent! Maar de originele riempjes heb ik niet meegekregen toen ik de fiets kocht - of miss...

Beoordeling van Beerten Haardendesign
10 Heer van Zon

Waarom beveel je Beerten Haardendesign wel of niet aan:

Om de goede service.

9 Heer/mevrouw Dams

Waarom beveel je Wildiers (e)-bikecenter Hasselt wel of niet aan:

snel een onderhoudsafspraak gekregen

Verbeterpunten:

op voorhand tijdsduur van een onderhoud meedelen, aangeven hoelang ongeveer een kalibratie duurt.

10 Heer/mevrouw Beek

Waarom beveel je Van Velthoven Elektro B.V. / Witgoed Specialist DIESSEN wel of niet aan:

Goed en degelijk advies

Verbeterpunten:

doorgaan zoals juliie nu bezig zijn!!

Beoordeling van Apotheek Kok
8 Heer J. Boekkooi

Waarom beveel je Apotheek Kok wel of niet aan:

Je wordt altijd goed geholpen

Verbeterpunten:

Voor mij is het goed zo

8 Heer/mevrouw De bruyn

Waarom beveel je Wildiers (e)-bikecenter Kapellen wel of niet aan:

Snel en correct onderhoud. Moest er nu ook van beleefdheid gesproken kunnen worden was het een 10.

Verbeterpunten:

Misschien een simpele begroeting of een teken van vriendelijkheid word door iedereen op prijs gesteld. Als je niet weet waar je moet zijn kan je 2 uur staren naar 1 van de medewerkers ( die waarschijnlijk niet aan het onthaal werken ) zonder dat er n...

Beoordeling van Giant Store Sittard-Geleen
9 Heer D...

Waarom beveel je Giant Store Sittard-Geleen wel of niet aan:

Ik ben door Pascal op een zeer nette en deskundige wijze te woord gestaan.