Onze missie

Onze kernwaarden

Alles voor een tevreden klant

is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

 

Onze kernwaarden:

Servicegerichtheid

Uitstekende klantbehandeling

Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen:

 “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Voor iedere beoordeling een donatie

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

HET KEURMERK VOOR KLANTTEVREDENHEID EN BETROUWBARE REVIEWS

We keuren en zien toe op de echtheid van reviews en gebruiken deze als kennisbron om servicegerichtheid te stimuleren en klantbehandeling, waar mogelijk, te verbeteren.

Met ons platform bieden wij enkel erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaringen van hun klanten te delen. Op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn.

Een aangesloten ondernemer dient een minimale (Europese) NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Indien er door een keurmerkhouder op oneerlijke wijze reviews worden verzameld welke in strijd zijn met de Wet handhaving consumentenbescherming en de Prijzenwet of wanneer er een te lage NPS score ontstaat, wordt het keurmerk ontnomen. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie de betrouwbaarheid van reviews.

Alles voor een tevreden klant
Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

KLANTTEVREDENHEID

Zo wordt de service van een 5-sterrenspecialist ervaren:

 

 

Beoordeling van Bike Totaal Boersen
10 Heer/mevrouw D...
Beoordeling van Expert Dongen
10 Heer/mevrouw Pluijm
8 Mevrouw V...

Waarom beveel je Beddenspecialist Prins Heerlijk slapen wel of niet aan:

De service is goed

Verbeterpunten:

Weet i lk niet, het was goed

Beoordeling van Radio Bakker Alkmaar
8 Heer/mevrouw V...

Waarom beveel je Radio Bakker Alkmaar wel of niet aan:

deskundig en betrouwbaar

Verbeterpunten:

nvt

8 Mevrouw van Staalduine

Waarom beveel je Fietsenwinkel Overvecht - Banierhuis wel of niet aan:

Het is een prettige winkel met veel deskundigheid. Wij zijn er altijd goed geholpen.

Verbeterpunten:

Geen idee zo.

Beoordeling van Bike Totaal Geurts Putten
8 Heer/mevrouw V...

Waarom beveel je Bike Totaal Geurts Putten wel of niet aan:

Erg vriendelijke en op de maandagen open.

Beoordeling van Pot tweewielers
9 Heer/mevrouw V...

Waarom beveel je Pot tweewielers wel of niet aan:

Vriendelijk en goede reparaties! Tegen een schappelijke prijs.

Verbeterpunten:

Niets, perfect geholpen!

10 Heer/mevrouw V...

Waarom beveel je Wildiers (e)-Bikecenter Drongen ( PDG ) wel of niet aan:

snel en goed opgelost van onze panne aan onsze fiets

Verbeterpunten:

ik zal terug blij zijn als Drongen brug open is.

10 Heer/mevrouw R...

Waarom beveel je Bouwcenter Esselink Middelharnis wel of niet aan:

Je wordt fijn geholpen door ervaren medewerkers

Beoordeling van Optiek Kale Kampen
8 Heer H...

Waarom beveel je Optiek Kale Kampen wel of niet aan:

Service, eerlijke benadering en begripvol

Verbeterpunten:

Ga zo door