Onze missie

Onze kernwaarden

Alles voor een tevreden klant

is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

 

Onze kernwaarden:

Servicegerichtheid

Uitstekende klantbehandeling

Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen:

 “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Voor iedere beoordeling een donatie

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

HET KEURMERK VOOR KLANTTEVREDENHEID EN BETROUWBARE REVIEWS

We keuren en zien toe op de echtheid van reviews en gebruiken deze als kennisbron om servicegerichtheid te stimuleren en klantbehandeling, waar mogelijk, te verbeteren.

Met ons platform bieden wij enkel erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaringen van hun klanten te delen. Op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn.

Een aangesloten ondernemer dient een minimale (Europese) NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Indien er door een keurmerkhouder op oneerlijke wijze reviews worden verzameld welke in strijd zijn met de Wet handhaving consumentenbescherming en de Prijzenwet of wanneer er een te lage NPS score ontstaat, wordt het keurmerk ontnomen. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie de betrouwbaarheid van reviews.

Alles voor een tevreden klant
Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

KLANTTEVREDENHEID

Zo wordt de service van een 5-sterrenspecialist ervaren:

 

 

9 Heer/mevrouw De Mets

Waarom beveel je Wildiers (e)-Bikecenter Merksplas wel of niet aan:

Als klant voel je hoe begaan jullie zijn met jullie zaak en jullie klanten. Jullie hebben er werkelijk alles voor over om klanten tevreden te stellen.

Verbeterpunten:

Ik kwam op een heel druk moment mijn nieuwe fiets afhalen. Omdat dat toch heel wat tijd in beslag neemt is het misschien aan te raden dat op afspraak te doen.

Beoordeling van Audio Video Balter
8 Heer Marx

Waarom beveel je Audio Video Balter wel of niet aan:

Goede service, vriendelijk en kunnen je goed adviseren met betrekking tot het product wat je wilt kopen, mij hebben ze altijd goed geholpen met verschillende producten wat ik bij hun heb gekocht.

Verbeterpunten:

Geen idee, voor mij een top service.

Beoordeling van Bike Totaal Geurts Putten
10 Heer/mevrouw Vermeer

Waarom beveel je Bike Totaal Geurts Putten wel of niet aan:

Uitstekend geholpen

Verbeterpunten:

Was perfect

10 Heer/mevrouw M...
Beoordeling van Erik Gorter Tweewielers
10 Heer Dhr. Hart

Waarom beveel je Erik Gorter Tweewielers wel of niet aan:

Vriendelijk, vakkundig, duidelijke afspraken, denken mee.

Verbeterpunten:

Blijf jullie zelf!

9 Heer/mevrouw Wijfje

Waarom beveel je Van Rijn Fietsen - Fietsenwinkel en fietsreparatie wel of niet aan:

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Verbeterpunten:

Veel korting op produkten😂

10 Heer/mevrouw van Linden

Waarom beveel je Bartels Hifi - Tv - Domotica wel of niet aan:

Nieuwe set draadloze Dali speakers gekocht en netjes geïnstalleerd bij ons in Amsterdam incl alle uitleg

Beoordeling van Bruce Cycling
6 Heer/mevrouw Bogaert

Waarom beveel je Bruce Cycling wel of niet aan:

ben wel overtuigd dat Bruce zijn stiel kent ,maar ben na 5de nieuwe motor en nu batterij problemen die na nazicht toch nog niet verholpen zijn, niet tevreden van mijn BH fiets

Beoordeling van Bike Totaal Boersen
9 Heer B...

Waarom beveel je Bike Totaal Boersen wel of niet aan:

Bijzonder klantvriendelijk en goede service

Verbeterpunten:

Kopje koffie misschien

Beoordeling van Hazeleger Fietsen
10 Heer/mevrouw Dhr./mevr. Van Ark

Waarom beveel je Hazeleger Fietsen wel of niet aan:

Eerlijk advies. Verstand van fietsen niet alleen bij de verkoop maar ook met reparatie. Betrouwbaar. Goede communicatie even bellen of eea gerepareerd moet worden of liever niet. Eerlijke prijs

Verbeterpunten:

Op deze voet verder gaan Jan. Je doet het heel goed. Zorg dat je dit vasthoud want dat is best moeilijk. Succes