Onze missie

Onze kernwaarden

Alles voor een tevreden klant

is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

 

Onze kernwaarden:

Servicegerichtheid

Uitstekende klantbehandeling

Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen:

 “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Voor iedere beoordeling een donatie

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

HET KEURMERK VOOR KLANTTEVREDENHEID EN BETROUWBARE REVIEWS

We keuren en zien toe op de echtheid van reviews en gebruiken deze als kennisbron om servicegerichtheid te stimuleren en klantbehandeling, waar mogelijk, te verbeteren.

Met ons platform bieden wij enkel erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaringen van hun klanten te delen. Op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn.

Een aangesloten ondernemer dient een minimale (Europese) NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Indien er door een keurmerkhouder op oneerlijke wijze reviews worden verzameld welke in strijd zijn met de Wet handhaving consumentenbescherming en de Prijzenwet of wanneer er een te lage NPS score ontstaat, wordt het keurmerk ontnomen. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie de betrouwbaarheid van reviews.

Alles voor een tevreden klant
Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

KLANTTEVREDENHEID

Zo wordt de service van een 5-sterrenspecialist ervaren:

 

 

Beoordeling van Nationale Apotheek
10 Heer B...

Waarom beveel je Nationale Apotheek wel of niet aan:

Omdat het gemak van het bestellen van medicijnen uitstekend is.

Verbeterpunten:

De service is uitstekend.

9 Heer/mevrouw Sanden

Waarom beveel je Van Velthoven Elektro B.V. / Witgoed Specialist DIESSEN wel of niet aan:

Correct en netjes werk geleverd

Verbeterpunten:

Een goedkopere aanbieding doen van de afzuigkap, wij vinden het installeren hiervan erg prijzig, ik heb het dus enkel over het installeren van de afzuigkap €150,-

Beoordeling van Slaapspecialist Hendriksen
9 Familie S...

Waarom beveel je Slaapspecialist Hendriksen wel of niet aan:

+ Ze denken met je mee

Verbeterpunten:

Geen idee

Beoordeling van Jan Kooij 2 Wielers
9 Heer/mevrouw A...

Waarom beveel je Jan Kooij 2 Wielers wel of niet aan:

Zeer klantvriendelijk geholpen door vakman Frank

Beoordeling van Bike Totaal Geurts Putten
10 Heer/mevrouw Van den Brink

Waarom beveel je Bike Totaal Geurts Putten wel of niet aan:

Aardige mensen die uitstekende service verlenen.

8 Heer V...

Waarom beveel je Lieshout Dé Witgoed Specialist wel of niet aan:

Goede service en advies

Verbeterpunten:

zou ik niet weten :-)

Beoordeling van Expert Joure
10 Heer/mevrouw Wynia

Waarom beveel je Expert Joure wel of niet aan:

Vlot en netjes de inbouw koelkast/vriezer ingebouwd

Verbeterpunten:

Mochten er inbouwkasten aangepast worden van glij- naar opbouwdeur (deur op deur), dan is mijn advies om in de achtergebleven gaten (35mm), een afdekdopje er in te doen. Ik heb dit nu zelf gedaan, omdat dit veel beter oogt. Verder niets op het werk a...

10 Heer/mevrouw Van Kerckhove

Waarom beveel je Wildiers (e)-bikecenter Lochristi wel of niet aan:

Expertise ter zake en supervriendelijk, geeft topadvies

Verbeterpunten:

Is goed zo!

Beoordeling van Huisman Leiden
10 Heer/mevrouw Santvoord

Waarom beveel je Huisman Leiden wel of niet aan:

Vriendelijk, geen wachttijden voordat iemand vraagt: kan ik u helpen?

Verbeterpunten:

controleer voor aflevering of alles compleet is. Ik moest terug voor de oplader en kabel.

Beoordeling van Scheffer Witgoedspecialist
9 Heer/mevrouw W...

Waarom beveel je Scheffer Witgoedspecialist wel of niet aan:

Goed betrouwbaar, geen nonsens.

Verbeterpunten:

Als ik weer zo wordt behandeld is het goed