Fietsen van Freek
Fietsen van Freek
Beoordelingen en ervaringen
Kwaliteitsscore
Fietsen van Freek is erkend 5-sterrenspecialist en laat zich bewust controleren en beoordelen op zijn servicebeleid. Hiervoor gebruiken wij de 5-sterrengroeipromotor waarbij we de Net Promotor Score (NPS) meten. Krijgt Fietsen van Freek te veel klachten en/of te slechte beoordelingen dan wordt de erkenning ingetrokken. Zo weet je zeker dat jij bij deze keurmerkhouder kunt rekenen op onze 5 sterke punten: *Goed advies *Vakmanschap *Kwaliteit *Service *Garantie
Fietsen van Freek heeft 156 klantbeoordelingen verzameld.
96% is supertevreden, 2% is tevreden en 2% is ontevreden.
98.07% heeft goede tot zeer goede ervaringen met Fietsen van Freek.
Gemiddeld wordt Fietsen van Freek met een 9 beoordeeld.
Fietsen van Freek heeft een NPS score van 94 en voldoet daarmee aan de normering als erkend 5-sterrenspecialist.
Over Fietsen van Freek
"Bij ons is ouderwetse service nog heel gewoon". Dat is het uitgangspunt van Fietsen van Freek. Als 5-sterrenspecialist willen wij je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Mocht je vragen hebben of kun je een goed advies gebruiken, aarzel dan niet om meteen te bellen of te mailen. Wij staan graag voor jou klaar.
Openingstijden
- Maandag
- Gesloten
- Dinsdag
- 09:00 - 12:30 uur en 13:30 - 18:00 uur
- Woensdag
- 09:00 - 12:30 uur en 13:30 - 18:00 uur
- Donderdag
- 09:00 - 12:30 uur en 13:30 - 18:00 uur
- Vrijdag
- 09:00 - 12:30 uur en 13:30 - 18:00 uur
- Zaterdag
- 09:00 - 16:00 uur
- Zondag
- Gesloten
Contact
Fietsen van Freek
Nieuwe Deventerweg 13
8014 AB,
Zwolle
Reactie van Fietsen van Freek
Beste Wim,
Wij doen goed onderzoek voordat we de kosten van een reparatie doorgeven. Bij reparatie of onderhoud krijg je altijd gratis een gelijkwaardige of betere leenfiets aangeboden.
De reparatie waaraan je refereert is meer dan 2 jaar geleden uitgevoerd toen je fiets 7000 a 8000 kilometer gereden had. Bij die kilometerstand is het niet vreemd dat die onderdelen vervangen moeten worden.
Toen je afgelopen vrijdag je fiets kwam brengen begon je een discussie over de reparatie die meer dan 2 jaar geleden is uitgevoerd. Daarnaast eiste je dat we direct aan jouw fiets zouden beginnen. De toon die je aansloeg tegen mijn collega’s was daarbij ronduit minachtend. Enkele voorbeelden hiervan zijn: ‘Dat jongetje gaat nu aan mijn fiets beginnen?’ , ‘Ik wil NU weten wat het gaat kosten vriend!’ en ‘Ik heb een afspraak, ik wil NU geholpen worden!’
Mijn collega’s hebben uitgelegd hoe wij te werk gaan, maar in reactie daarop ging je door het lint en schreeuwde je de hele buurt bij elkaar. Daarop hebben ze je gevraagd om weg te gaan en dat vind ik terecht. Mijn collega’s dienen met respect behandeld te worden en hoeven het gedrag wat je ten toon spreidde niet te accepteren.