Onze missie

Onze kernwaarden

Alles voor een tevreden klant

is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

 

Onze kernwaarden:

Servicegerichtheid

Uitstekende klantbehandeling

Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen:

 “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Voor iedere beoordeling een donatie

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

HET KEURMERK VOOR KLANTTEVREDENHEID EN BETROUWBARE REVIEWS

We keuren en zien toe op de echtheid van reviews en gebruiken deze als kennisbron om servicegerichtheid te stimuleren en klantbehandeling, waar mogelijk, te verbeteren.

Met ons platform bieden wij enkel erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaringen van hun klanten te delen. Op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn.

Een aangesloten ondernemer dient een minimale (Europese) NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Indien er door een keurmerkhouder op oneerlijke wijze reviews worden verzameld welke in strijd zijn met de Wet handhaving consumentenbescherming en de Prijzenwet of wanneer er een te lage NPS score ontstaat, wordt het keurmerk ontnomen. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie de betrouwbaarheid van reviews.

Alles voor een tevreden klant
Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

KLANTTEVREDENHEID

Zo wordt de service van een 5-sterrenspecialist ervaren:

 

 

10 Heer van der Laarse

Waarom beveel je Van Rijn Fietsen - Fietsenwinkel en fietsreparatie wel of niet aan:

Gewoon goede service!!!!

Verbeterpunten:

Geen idee

Beoordeling van De Mooij fietsen
0 Heer van Hoeve

Waarom beveel je De Mooij fietsen wel of niet aan:

Je betaald hier mooi te veel.

Verbeterpunten:

niets want ik kom hier nooit meer

Beoordeling van Jan Kooij 2 Wielers
10 Heer/mevrouw Rademakers

Waarom beveel je Jan Kooij 2 Wielers wel of niet aan:

Goede service

Verbeterpunten:

Prima Allemaal gegaan geen opmerkingen

Beoordeling van Expert Doornenbal Nijverdal
10 Heer/mevrouw J...
Beoordeling van Team Exelmans
10 Heer Steegmans
Beoordeling van Expert Doornenbal Nijverdal
7 Heer/mevrouw M...

Waarom beveel je Expert Doornenbal Nijverdal wel of niet aan:

Ik woon tever weg

Verbeterpunten:

nvt

10 Heer/mevrouw Pijper

Waarom beveel je Fietsspeciaalzaak Ronald Schot B.V. wel of niet aan:

Deskundig, snelheid service en prijs/ kwaliteit verhouding !

Verbeterpunten:

Als de reparatie relatief snel mogelijk is, zou het fijn zijn dat je daar op kunt wachten, zodat je niet extra op en neer hoeft te rijden.

10 Heer/mevrouw Vercammen

Waarom beveel je Wildiers (e)-Bikecenter Oud-Turnhout wel of niet aan:

Hielpen mij direct verder

Verbeterpunten:

Verder doen zoals jullie bezig zijn

10 Heer/mevrouw Waanders

Waarom beveel je Huzink Bouwmaterialen en Sierbestating wel of niet aan:

Super klantvriendelijk en betaalbare prijzen. Geen gezeur en gewoon eerlijke handel.

Verbeterpunten:

Langer blijven met koffie drinken. Het was gezellig!

Beoordeling van Konijnenbelt Tweewielers
9 Heer/mevrouw V...

Waarom beveel je Konijnenbelt Tweewielers wel of niet aan:

Gewoon een top bedrijf denkt met je mee

Verbeterpunten:

Vooral zo doorgaan goed bezig samen