Onze missie

Onze kernwaarden

Alles voor een tevreden klant

is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

 

Onze kernwaarden:

Servicegerichtheid

Uitstekende klantbehandeling

Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen:

 “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Voor iedere beoordeling een donatie

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

HET KEURMERK VOOR KLANTTEVREDENHEID EN BETROUWBARE REVIEWS

We keuren en zien toe op de echtheid van reviews en gebruiken deze als kennisbron om servicegerichtheid te stimuleren en klantbehandeling, waar mogelijk, te verbeteren.

Met ons platform bieden wij enkel erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaringen van hun klanten te delen. Op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn.

Een aangesloten ondernemer dient een minimale (Europese) NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Indien er door een keurmerkhouder op oneerlijke wijze reviews worden verzameld welke in strijd zijn met de Wet handhaving consumentenbescherming en de Prijzenwet of wanneer er een te lage NPS score ontstaat, wordt het keurmerk ontnomen. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie de betrouwbaarheid van reviews.

Alles voor een tevreden klant
Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

KLANTTEVREDENHEID

Zo wordt de service van een 5-sterrenspecialist ervaren:

 

 

Beoordeling van Giant store Nieuwegein
8 Heer V...

Waarom beveel je Giant store Nieuwegein wel of niet aan:

Netjes geholpen

8 Heer/mevrouw D...

Waarom beveel je Van Oirschot Van Ginhoven "thuis in fietsen" wel of niet aan:

Goede service Klantvriendelijk

Verbeterpunten:

Met een wat beter bod komen voor het inruilen van een fiets ; )

Beoordeling van Herckenrath Fietsplaza
10 Heer/mevrouw K...

Waarom beveel je Herckenrath Fietsplaza wel of niet aan:

Prima service en ophaal service Zeer ervaren verkopers en werkplaats personeel

Verbeterpunten:

Tijdens wachten evt koffie met appelgebak

Beoordeling van Maandag's Rijwielhandel
8 Heer Visscher

Waarom beveel je Maandag's Rijwielhandel wel of niet aan:

Goede service

Verbeterpunten:

Ik zou het niet weten.

Beoordeling van Huisman Leiden
8 Heer W...

Waarom beveel je Huisman Leiden wel of niet aan:

Goede advisering en antwoorden op vragen

Verbeterpunten:

Advisering en vragen beantwoorden omtrent aanschaf nieuwe E-bike alleen door ervaren verkoper(s) laten doen.

Beoordeling van Giant Store Utrecht
9 Heer Brehen

Waarom beveel je Giant Store Utrecht wel of niet aan:

Goede service en vriendelijk personeel

10 Heer/mevrouw Muyldermans

Waarom beveel je Wildiers (e)-bikecenter Keerbergen wel of niet aan:

Super vriendelijk personeel. Voldoende uitleg op de vragen die je stelt. Snelle reply bij het aanvragen van een testrit via de site. En bij afhaling van je fiets krijg je extra uitleg en wordt alles nog eens dubbel nagekeken. Gewoon TOP team!

Verbeterpunten:

Niets, alles is perfect hoe ze werken.

10 Heer W...

Waarom beveel je Fietsenwinkel Vleuten - Banierhuis wel of niet aan:

Vriendelijk, snel en goed.

Verbeterpunten:

___

Beoordeling van Woongelofelijk Van Donzel
9 Mevrouw S...

Waarom beveel je Woongelofelijk Van Donzel wel of niet aan:

Vriendelijk en behulpzaam geholpen

8 Mevrouw M... van Manus Art

Waarom beveel je Poly-Service B.V. | Polyester & Epoxy wel of niet aan:

prima product en kwaliteit

Verbeterpunten:

even laten weten wanneer de bestelling wordt afgeleverd zodat ik er rekening mee kan houden.