Onze missie

Onze kernwaarden

Alles voor een tevreden klant

is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

 

Onze kernwaarden:

Servicegerichtheid

Uitstekende klantbehandeling

Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen:

 “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Voor iedere beoordeling een donatie

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

HET KEURMERK VOOR KLANTTEVREDENHEID EN BETROUWBARE REVIEWS

We keuren en zien toe op de echtheid van reviews en gebruiken deze als kennisbron om servicegerichtheid te stimuleren en klantbehandeling, waar mogelijk, te verbeteren.

Met ons platform bieden wij enkel erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaringen van hun klanten te delen. Op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn.

Een aangesloten ondernemer dient een minimale (Europese) NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Indien er door een keurmerkhouder op oneerlijke wijze reviews worden verzameld welke in strijd zijn met de Wet handhaving consumentenbescherming en de Prijzenwet of wanneer er een te lage NPS score ontstaat, wordt het keurmerk ontnomen. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie de betrouwbaarheid van reviews.

Alles voor een tevreden klant
Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

KLANTTEVREDENHEID

Zo wordt de service van een 5-sterrenspecialist ervaren:

 

 

10 Heer/mevrouw M...
Beoordeling van Quooker
8 Mevrouw Manglie

Waarom beveel je Quooker wel of niet aan:

Wel .Je hebt meteen kokend water.

Verbeterpunten:

Momenteel zou ik het niet weten. Ben tevreden.

Beoordeling van Giant Store Hengelo
10 Heer/mevrouw W...

Waarom beveel je Giant Store Hengelo wel of niet aan:

al jarenlange plezierige, vriendelijke, behulpzame en deskundige mensen; altijd klaar met goed advies na de overname door Merijn en Anouk is dit onverminderd voortgezet!

Verbeterpunten:

jullie doen het nu al prima. houden zo!

10 Heer/mevrouw V...

Waarom beveel je Van Rijn Fietsen - Fietsenwinkel en fietsreparatie wel of niet aan:

Goede service en Goede klantvriendelijk ben erg tevreden

Verbeterpunten:

Eigenlijk niets ben erg tevreden

10 Heer/mevrouw Broboana

Waarom beveel je Wildiers (e)-Bikecenter Merksplas wel of niet aan:

Vriendelijk personeel en goede adviezen

Verbeterpunten:

Eventueel meer gerichte vragen over onze ervaring met het gekochte producten.

Beoordeling van Giant Store Luna's Bikes
9 Heer/mevrouw B...

Waarom beveel je Giant Store Luna's Bikes wel of niet aan:

Vertrouwen - vriendelijk - oprecht

Beoordeling van Veloscope
9 Heer/mevrouw Van den Broeck - Willemsen

Waarom beveel je Veloscope wel of niet aan:

Geweldige service!

Verbeterpunten:

Niets, prima zo

Beoordeling van Bos & Olgers
10 Heer v Tunen

Waarom beveel je Bos & Olgers wel of niet aan:

Goede uitleg eerlijk en goede service

Verbeterpunten:

We zijn prima geholpen

Beoordeling van Nijland Tweewielers BV
9 Heer/mevrouw Janssen

Waarom beveel je Nijland Tweewielers BV wel of niet aan:

Prima service

10 Mevrouw H...

Waarom beveel je Groenestein - Fietsenwinkel en fietsreparatie wel of niet aan:

Leuke bediening

Verbeterpunten:

Koffie