Onze missie

Onze kernwaarden

Alles voor een tevreden klant

is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

 

Onze kernwaarden:

Servicegerichtheid

Uitstekende klantbehandeling

Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen:

 “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Voor iedere beoordeling een donatie

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

HET KEURMERK VOOR KLANTTEVREDENHEID EN BETROUWBARE REVIEWS

We keuren en zien toe op de echtheid van reviews en gebruiken deze als kennisbron om servicegerichtheid te stimuleren en klantbehandeling, waar mogelijk, te verbeteren.

Met ons platform bieden wij enkel erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaringen van hun klanten te delen. Op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn.

Een aangesloten ondernemer dient een minimale (Europese) NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Indien er door een keurmerkhouder op oneerlijke wijze reviews worden verzameld welke in strijd zijn met de Wet handhaving consumentenbescherming en de Prijzenwet of wanneer er een te lage NPS score ontstaat, wordt het keurmerk ontnomen. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie de betrouwbaarheid van reviews.

Alles voor een tevreden klant
Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

KLANTTEVREDENHEID

Zo wordt de service van een 5-sterrenspecialist ervaren:

 

 

Beoordeling van L'Ortye Tuin - Deco - Bouw
6 Heer/mevrouw Paffen

Waarom beveel je L'Ortye Tuin - Deco - Bouw wel of niet aan:

Ontvangst was vriendelijk en de bestelling leverde geen problemen op.

Verbeterpunten:

Bij aflevering waten 2 tegels beschadigd. Geen probleem want er moet altijd wel wat zaagwerk worden verricht. 8 zakken glitterstone black erbij besteld. Toen de steenjes waren verwerkt bleek dat te weinig. Bij navraag helaas niet meer te verkrijgen. ...

Beoordeling van Nationale Apotheek
10 Mevrouw Gort, Y.

Waarom beveel je Nationale Apotheek wel of niet aan:

Simpel en snel, fijn!

Verbeterpunten:

Ik ben tevreden 🤗

Beoordeling van Quooker
4 Heer Scheper

Waarom beveel je Quooker wel of niet aan:

De kwaliteit van de cartouche is bedroefend slecht. In 4 jaar nu voor de 2e keer fikse lekkage. Ondersteuning van Quooker heb je niet veel aan: hoge rekening en dagen wachten. Hoe dan, zonder water in de keuken. Cartridge vervangen is super simpel, m...

Verbeterpunten:

Kwaliteit verhogen en snel onderdelen verzenden (1 dag) met instructie.

Beoordeling van Vegan-Supps.nl
8 Heer/mevrouw S...

Waarom beveel je Vegan-Supps.nl wel of niet aan:

Goede producten en snelle levering.

Verbeterpunten:

Veel producten zijn op het moment niet leverbaar , get zou fijn zijn als dat wel zo is . Ik koop liever een grotere verpakking van bijvoorbeeld 2 kg ipv 750 gram.

Beoordeling van Jacobs Sierbestrating
9 Heer/mevrouw F...

Waarom beveel je Jacobs Sierbestrating wel of niet aan:

Je wordt snel geholpen en denken goed met je mee. Niets is te veel voor ze

Verbeterpunten:

Ik zou het niet direct weten. Ga vooral zo door

9 Heer/mevrouw W...

Waarom beveel je Bike Totaal Smorenburg - Fietsenwinkel en fietsreparatie wel of niet aan:

Toegankelijke, behulpzame medewerkers, eerlijk advies

Verbeterpunten:

De openingstijden op Google weergeven (vakantie was de winkel dicht). Openingstijden staan tot 18.00, maar laatste uur niet alles meer mogelijk ivm binnen zetten van fietsen.

Beoordeling van Electro World Gebra
8 Heer/mevrouw V...

Waarom beveel je Electro World Gebra wel of niet aan:

Prettige service

Beoordeling van Van den Broek Bestratingen
8 Familie J...
Beoordeling van InterBikes Tienen
10 Heer A...

Verbeterpunten:

Aan de kassa heb ik afgelopen zaterdag lang moeten wachten op een betaling. Op de kassaticket staat 2% korting bij het afhalen van de fiets, maar dat heb ik niet gezien op mijn factuur.

Beoordeling van Giant Store De 2wieler
10 Mevrouw H...

Waarom beveel je Giant Store De 2wieler wel of niet aan:

Zeer aanbevolen, mega professionele fietsenverkoper. Jeroen weet waarover hij het heeft! Is attent, luistert goed, kan technisch goed uitleggen hoe/wat. Heeft humor en geeft service. Daarbij nam hij rustig de tijd om de fiets met alle apps te install...

Verbeterpunten:

Niets! Het complete plaatje krijg je al bij deze winkel en het personeel