Alles voor een tevreden klant

Vind een 5-sterrenspecialist

98% heeft goede tot zeer goede ervaringen met onze 5-sterrenspecialisten.

Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

Meer over het keurmerk

klanttevredenheid

Zo wordt de service van een 5-sterrenspecialist ervaren:

Beoordeling van Manders Fietsen
10 Mevrouw D...

Waarom beveel je Manders Fietsen wel of niet aan:

Erg klantvriendelijk

Beoordeling van Quooker
6 Heer P...

Waarom beveel je Quooker wel of niet aan:

Kraan sluit niet goed af, druppelt

Verbeterpunten:

Zorgen voor goed functioneren

Beoordeling van Spijkers Fietsen
8 Heer/mevrouw De Beer

Waarom beveel je Spijkers Fietsen wel of niet aan:

het voelde vertrouwd

Verbeterpunten:

niks

8 Heer/mevrouw P...
Beoordeling van De Jong Kozijnen
8 Familie S...

Waarom beveel je De Jong Kozijnen wel of niet aan:

Luisteren en laten zien, wat mogelijk is. Goede communicatie en volgens planning. Oplevering en plaatsing netjes uitgevoerd.

Verbeterpunten:

Meedenken met een nieuwe deur / kozijn, waar reeds een HR++ glas in zit.

Beoordeling van Veloscope
10 Heer/mevrouw V...
Beoordeling van Nijland Tweewielers BV
8 Heer/mevrouw V...

Waarom beveel je Nijland Tweewielers BV wel of niet aan:

Goede service en advies. Je wordt vriendelijk geholpen.

Verbeterpunten:

Als een fiets na onderhoud of reparatie klaar is een berichtje doen. Dit wordt bij het brengen wel aangegeven maar is niet gedaan.

Beoordeling van Radio Bakker Alkmaar
8 Heer/mevrouw K...

Waarom beveel je Radio Bakker Alkmaar wel of niet aan:

Kundig en vriendelijk! je betaald iets meer, maar dan heb je ook wat!!

Verbeterpunten:

niets.

Beoordeling van Giant Store Sittard-Geleen
10 Heer Schroeder

Verbeterpunten:

Alles ok

Beoordeling van Brink Bikes
7 Heer V...

Waarom beveel je Brink Bikes wel of niet aan:

Er wordt niet altijd goed geluisterd naar de vraag/probleem van de klant. De klant kan wat anders vinden dan de fietsenmaker, zorg dan voor een gezamenlijke oplossing.

Verbeterpunten:

Het luisteren naar de klantvraag, ipv het soms in te vullen van de vraag/oplossing.

Het keurmerk voor klanttevredenheid en betrouwbare reviews

Steeds meer bedrijven sluiten zich aan

Samen Sociaal betrokken ondernemen

Steeds meer ondernemers conformeren zich aan onze 5-sterke punten. Samen maken we ons hard voor een betere servicegerichtheid en betrouwbare reviews. Wil jij ook sociaal betrokken ondernemen en je onderscheiden op de manier hoe je voor jouw klanten klaar staat?

5-sterren nieuws

  • Giant Store van Giezen

    Als het gaat om fietswinkels die uitblinken, is Giant Store Giezen een naam die schittert in de Nederlandse fietsgemeenschap. Wat maakt deze fietsenzaak zo bijzonder?

    Lees verder
  • Aantal verkochte fietsen met 15 procent omhoog

    Armando van Balk Rijwielen wordt op een zeer leuke manier uitgelicht op Tweewieler.nl

    Lees verder
  • Taya Optiek blijkt 5sterren waardig

    Ben je op zoek naar modieuze monturen en professionele oogzorg? Dan is Taya Optiek een naam die al snel bovenaan de lijst prijkt. Met een toegewijd team onderscheidt deze optiekzaa...

    Lees verder