Wat is een 5-sterrenspecialist

test

"Bij ons is ouderwetse service nog heel gewoon".

Dat is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe help je klanten en hoe sta je voor je klanten klaar? Dat is waar dit keurmerk om draait. Iedere 5-sterrenspecialist vindt het bieden van uitstekende klantbehandeling zelfs zo belangrijk dat ze er bewust voor hebben gekozen om zich hierop te ontwikkelen en te laten controleren.

 

*Goed advies *Vakmanschap *Kwaliteit *Service *Garantie.
Stuk voor stuk zijn dit zaken die een 5-sterrenspecialist hoog in het vaandel heeft staan. Een 5-sterrenspecialist neemt de tijd voor u, komt zijn gemaakte afspraken na en weet waar hij over praat. Vooraf is er een heldere communicatie, de producten of diensten worden correct geleverd en mocht er onverhoopt iets mis zijn, staat een 5-sterrenspecialist graag voor u klaar om het op te lossen.

24 uur per dag live controle
Niet alleen wij controleren of een 5-sterrenspecialist aan alle voorwaarde voldoet. Vooral u als consument bent hierin een belangrijke partij. Een erkend 5-sterrenspecialist wordt u 24 uur per dag gecontroleerd door zijn eigen klanten. Krijgt een 5-sterrenspecialist te veel klachten, zullen wij ze het recht om het 5-sterrenkeurmerk te voeren ontnemen. Zo weet u als consument zeker dat een keuring geen momentopname is, maar een doorlopende controle op het servicebeleid! Hebt u onverhoopt een klacht over een van onze specialisten dan kunt u hier uw klacht melden >>>

Het belang van tevreden klanten en de NPS norm
Een 5-sterrenspecialst snapt dat mond- tot mondreclame alleen voortvloeit uit tevreden klanten. Daarom vinden onze specialisten uitstekende klantbehandeling zo belangrijk. Graag ontwikkelen 5-sterrenspecialisten de punten waar u tevreden over bent en leren ze graag van de dingen die u liever anders zou zien. Hiervoor gebruiken onze specialisten de NPS score. Dit is een eenvoudige manier om klanttevredenheid te meten gebaseerd op de vraag. “Hoe groot is de kans dat u ons aanbeveelt bij uw vrienden of kennissen.” De achterliggende gedachten is dat onze specialisten graag willen weten waarom u ze aanbeveelt zodat ze dit kunnen ontwikkelen. Nog liever willen ze weten wat ze kunnen verbeteren om u de volgende keer nog beter van dienst te zijn.

Een gegarandeerd fijne aankoopbeleving
Als u zeker wilt weten dat u goed wordt geholpen, door mensen die de tijd voor u nemen en voor u klaar staan, ga dan naar een 5-sterrenspecialist. Uitsluitend de in onze bedrijvenindex getoonde bedrijven worden door ons erkend als 5-sterrenspecialist en mogen ons keurmerk voeren.