2wielercentrum Heerenveen
2wielercentrum Heerenveen
Beoordelingen en ervaringen
Kwaliteitsscore
2wielercentrum Heerenveen is erkend 5-sterrenspecialist en laat zich bewust controleren en beoordelen op zijn servicebeleid. Hiervoor gebruiken wij de 5-sterrengroeipromotor waarbij we de Net Promotor Score (NPS) meten. Krijgt 2wielercentrum Heerenveen te veel klachten en/of te slechte beoordelingen dan wordt de erkenning ingetrokken. Zo weet je zeker dat jij bij deze keurmerkhouder kunt rekenen op onze 5 sterke punten: *Goed advies *Vakmanschap *Kwaliteit *Service *Garantie
2wielercentrum Heerenveen heeft 1630 klantbeoordelingen verzameld.
97% is supertevreden, 2% is tevreden en 1% is ontevreden.
99.26% heeft goede tot zeer goede ervaringen met 2wielercentrum Heerenveen.
Gemiddeld wordt 2wielercentrum Heerenveen met een 9,4 beoordeeld.
2wielercentrum Heerenveen heeft een NPS score van 97 en voldoet daarmee aan de normering als erkend 5-sterrenspecialist.
Over 2wielercentrum Heerenveen
"Bij ons is ouderwetse service nog heel gewoon". Dat is het uitgangspunt van 2wielercentrum Heerenveen. Als 5-sterrenspecialist willen wij je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Mocht je vragen hebben of kun je een goed advies gebruiken, aarzel dan niet om meteen te bellen of te mailen. Wij staan graag voor jou klaar.
Contact
2wielercentrum Heerenveen
Het Meer 245a
8448 GH,
Heerenveen
Reactie van 2wielercentrum Heerenveen
Hallo van Wijk,
Dank voor je bericht en de terugkoppeling.
We willen graag toelichten dat we op vrijdag geprobeerd hebben contact met je op te nemen, omdat de fiets op zaterdagochtend klaar zou staan. De fiets kwam eerder tussendoor binnen dan verwacht en vanwege de drukte hebben we telefonisch contact gezocht om dit door te geven. Daarbij is inderdaad geen voicemail achtergelaten. Dat is achteraf gezien niet handig geweest — we begrijpen dat dit tot onduidelijkheid heeft kunnen leiden.
Wanneer iemand aangeeft die dag slecht bereikbaar te zijn, is het bij ons standaardprocedure om een e-mail te sturen of telefonisch contact te zoeken. In dit geval is er gebeld, maar gezien uw beperkte bereikbaarheid en het feit dat anderen waren ingeschakeld voor de overdracht, was aanvullende afstemming wellicht beter geweest van beide kanten.
Nogmaals dank en wensen u een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Team 2wielercentrum Heerenveen.