Bike Totaal De Jong
Bike Totaal De Jong
Beoordelingen en ervaringen
Kwaliteitsscore
Bike Totaal De Jong is erkend 5-sterrenspecialist en laat zich bewust controleren en beoordelen op zijn servicebeleid. Hiervoor gebruiken wij de 5-sterrengroeipromotor waarbij we de Net Promotor Score (NPS) meten. Krijgt Bike Totaal De Jong te veel klachten en/of te slechte beoordelingen dan wordt de erkenning ingetrokken. Zo weet je zeker dat jij bij deze keurmerkhouder kunt rekenen op onze 5 sterke punten: *Goed advies *Vakmanschap *Kwaliteit *Service *Garantie
Bike Totaal De Jong heeft 453 klantbeoordelingen verzameld.
95% is supertevreden, 4% is tevreden en 1% is ontevreden.
99.33% heeft goede tot zeer goede ervaringen met Bike Totaal De Jong.
Gemiddeld wordt Bike Totaal De Jong met een 9,2 beoordeeld.
Bike Totaal De Jong heeft een NPS score van 95 en voldoet daarmee aan de normering als erkend 5-sterrenspecialist.
Over Bike Totaal De Jong
"Bij ons is ouderwetse service nog heel gewoon". Dat is het uitgangspunt van Bike Totaal De Jong. Als 5-sterrenspecialist willen wij je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Mocht je vragen hebben of kun je een goed advies gebruiken, aarzel dan niet om meteen te bellen of te mailen. Wij staan graag voor jou klaar.
Openingstijden
- Maandag
- Gesloten
- Dinsdag
- 09:00 - 17:30
- Woensdag
- 09:00 - 17:30
- Donderdag
- 09:00 - 17:30
- Vrijdag
- 09:00 - 17:30
- Zaterdag
- 10:00 - 17:00
- Zondag
- Gesloten
Contact
Bike Totaal De Jong
De Iisbaan 2 a
8731 DW,
WOMMELS
Reactie van Bike Totaal De Jong
Geachte heer/mevr. Via deze weg willen we u bedanken dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Het is jammer dat u ons geen betere beoordeling hebt kunnen geven, maar natuurlijk respecteren we uw mening. We kunnen ons niet vinden in uw kant van het verhaal, maar dat neemt niet weg dat we het vervelend vinden dat u niet tevreden bent.
In dit geval ging het om een tweedehands artikel wat u via Marktplaats heeft gekocht.
In eerste instantie zou u fietsendrager komen ophalen maar de afstand bleek te ver voor u. Later belde u of er ook nog een nieuwe stekker bij kon, die hebben we speciaal voor u besteld (met verzendkosten) Die verzendkosten hebben we niet doorberekend en de verzending naar u hebben wij ook grotendeels betaald. Nu bent u het er niet mee eens dat de stekker los meegeleverd is, terwijl dat telefonisch was afgesproken (als we hem makkelijk konden monteren dan zouden we dat doen)
Via marktplaats had u al geuit dat u teleurgesteld was dat de stekker er los bij was geleverd, we hebben toen al aangeboden om de drager retour te nemen maar daar ging u niet op in.
Desondanks dat het niet aan u verwachting voldeed hopen wij dat u wel veel plezier van uw fietsendrager gaat krijgen.
Met vriendelijke groet.