Co van der Horst
Co van der Horst
Beoordelingen en ervaringen
Kwaliteitsscore
Co van der Horst is erkend 5-sterrenspecialist en laat zich bewust controleren en beoordelen op zijn servicebeleid. Hiervoor gebruiken wij de 5-sterrengroeipromotor waarbij we de Net Promotor Score (NPS) meten. Krijgt Co van der Horst te veel klachten en/of te slechte beoordelingen dan wordt de erkenning ingetrokken. Zo weet je zeker dat jij bij deze keurmerkhouder kunt rekenen op onze 5 sterke punten: *Goed advies *Vakmanschap *Kwaliteit *Service *Garantie
Co van der Horst heeft 139 klantbeoordelingen verzameld.
88% is supertevreden, 6% is tevreden en 6% is ontevreden.
94.24% heeft goede tot zeer goede ervaringen met Co van der Horst.
Gemiddeld wordt Co van der Horst met een 8,6 beoordeeld.
Co van der Horst heeft een NPS score van 82 en voldoet daarmee aan de normering als erkend 5-sterrenspecialist.
Over Co van der Horst
"Bij ons is ouderwetse service nog heel gewoon". Dat is het uitgangspunt van Co van der Horst . Als 5-sterrenspecialist willen wij je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Mocht je vragen hebben of kun je een goed advies gebruiken, aarzel dan niet om meteen te bellen of te mailen. Wij staan graag voor jou klaar.
Contact
Co van der Horst
Binderij 2
1185 ZJ,
Amstelveen
Reactie van Co van der Horst
Beste mevrouw H.,
Hartelijk dank voor uw bericht en de genomen moeite voor het delen van uw ervaring. Co van der Horst is sinds enkele maanden overgegaan op een nieuw ERP systeem. Dit is een computerprogramma ter ondersteuning van de automatisering van alle processen binnen het bedrijf. Deze grote operatie is inmiddels bijna afgerond, maar heeft voor vele uitdagingen gezorgd bij de orderverwerking en onze financiële administratie. Wij realiseren ons dat wij hiermee niet de betrouwbare status hebben kunnen waarmaken die u van ons gewend bent en mag verwachten.
Uw betaling op de eindfactuur werd helaas niet correct gekoppeld aan de order en daardoor heeft u deze betalingsherinnering ontvangen, hiervoor bieden wij nogmaals onze welgemeende excuses aan. Om de ervaring met Co van der Horst wat te verzachten, zouden wij u graag wat aanbieden. Zou u een mail kunnen sturen naar robine@vanderhorst.nl? Alvast bedankt.
Hartelijke groet,
Team Co van der Horst