Waarom beveel je Dakalux Dakkapellen en dakserres wel of niet aan:
4 augustus, de dag dat ons dakkapel eindelijk na 9 maanden wachten en eerdere afzeggingen wordt geplaatst! Of toch niet... Deze keer is het weer de boosdoener - frustrerender is het dat het zonnetje schijnt en er geen zuchtje wind staat.
Ik heb besloten om een nieuwe review te schrijven, mijn vorige review met onze negatieve ervaring heb ik na aandringen van Ron verwijderd omdat dit schadelijk zo zijn voor het bedrijf - wat ook zeker zo kan zijn - maar helaas wel voor ons de realiteit en niet eerlijk tegenover potentiele nieuwe klanten. Als dit aan meerdere mensen is gevraagd, schetst dit geen goed en realistisch beeld van dit bedrijf. Goede reviews verdien je door goede ervaringen, slechte reviews krijg je door slechte ervaringen.
Afgelopen november hebben wij een dakraam en dakkapel besteld en een groot deel is aanbetaald. Het dakraam kwam al snel en is naar tevredenheid geplaatst, het wachten was nog op het dakkapel - deze zou in februari komen. Na meerdere mailtjes of er al een datum bekend zou zijn, helaas niets vernomen. Uiteindelijk werd het april en hebben wij de dag voor de plaatsing onze zonnepanelen laten verwijderen. Op de dag van de plaatsing kregen wij een mail of wij de mail waarin de afspraak wordt afgezegd door ziekte goed hebben ontvangen - helaas niets ontvangen en hebben nu voor niks een vrije dag en lopen tot op de dag van vandaag opbrengsten mis van onze zonnepanelen die verwijderd zijn. Een negatieve review volgde door de voor ons vervelende communicatie en werkwijze en ''ineens'' werd er snel contact met ons opgenomen. Ron is bij ons thuis geweest omdat hij er achter kwam dat de graden van ons dak verkeerd gemeten waren - handig als het dakkapel al klaar is en geplaatst zou worden - en om het brandje te blussen (en om te vragen of de review verwijderd kon worden) en beloofde beterschap qua communicatie, uit goede wil en om het nog een kans te geven heb ik de review verwijderd - helaas daarna weer lang moeten wachten op een nieuwe datum.
Maandag 4 augustus zouden ze écht komen dus hup, weer een vrije dag aangevraagd. De week voor de plaatsing nog twee keer een appje gestuurd of het nog door gaat, wederom geen reactie op gekregen en afgelopen vrijdag niet te bereiken geweest door een storing. Wij dachten geen nieuws is goed nieuws, toch? Helaas zondagavond toch nog een automatische mail gehad dat we niet hebben gereageerd op de mail die vrijdag gestuurd zou zijn maar wij wederom niet hebben ontvangen. Ik heb dit probleem bij meerdere reviews voorbij zien komen, wellicht is dit even de moeite waard om na te laten kijken? Dat zou enorm veel frustratie schelen bij klanten.
Deze review zal ik deze keer niet verwijderen, enkel aanpassen na plaatsing van ons dakkapel - het gaat immers om duizenden euro's waar mensen hard voor moeten werken en maar één keer kunnen uitgeven.