Expert Doornenbal Nijverdal
Expert Doornenbal Nijverdal
Beoordelingen en ervaringen
Kwaliteitsscore
Expert Doornenbal Nijverdal is erkend 5-sterrenspecialist en laat zich bewust controleren en beoordelen op zijn servicebeleid. Hiervoor gebruiken wij de 5-sterrengroeipromotor waarbij we de Net Promotor Score (NPS) meten. Krijgt Expert Doornenbal Nijverdal te veel klachten en/of te slechte beoordelingen dan wordt de erkenning ingetrokken. Zo weet je zeker dat jij bij deze keurmerkhouder kunt rekenen op onze 5 sterke punten: *Goed advies *Vakmanschap *Kwaliteit *Service *Garantie
Expert Doornenbal Nijverdal heeft 5631 klantbeoordelingen verzameld.
94% is supertevreden, 4% is tevreden en 2% is ontevreden.
98.46% heeft goede tot zeer goede ervaringen met Expert Doornenbal Nijverdal.
Gemiddeld wordt Expert Doornenbal Nijverdal met een 9 beoordeeld.
Expert Doornenbal Nijverdal heeft een NPS score van 93 en voldoet daarmee aan de normering als erkend 5-sterrenspecialist.
Over Expert Doornenbal Nijverdal
"Bij ons is ouderwetse service nog heel gewoon".
Dat is het uitgangspunt van Expert Nijverdal. Als 5-sterrenspecialist willen wij u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Mocht u vragen hebben of kunt u een goed advies gebruiken, aarzel dan niet om meteen te bellen of te mailen. Wij staan graag voor u klaar.
Dat is het uitgangspunt van Expert Nijverdal. Als 5-sterrenspecialist willen wij u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Mocht u vragen hebben of kunt u een goed advies gebruiken, aarzel dan niet om meteen te bellen of te mailen. Wij staan graag voor u klaar.
Openingstijden
- Maandag
- 09:00 - 18:00
- Dinsdag
- 09:00 - 18:00
- Woensdag
- 09:00 - 18:00
- Donderdag
- 09:00 - 21:00
- Vrijdag
- 09:00 - 18:00
- Zaterdag
- 09:00 - 17:00
- Zondag
- Gesloten
Contact
Expert Doornenbal Nijverdal
Rijssensestraat 280
7441 AN,
NIJVERDAL
Reactie van Expert Doornenbal Nijverdal
Bedankt voor je open en eerlijke terugkoppeling. We vinden het erg jammer om te horen dat uw laatste ervaring met ons als negatief is ervaren, zeker omdat u ons voorheen wél aanraadde.
Wat betreft de levering van de iRobot robotstofzuiger: iRobot is niet gestopt met de verkoop, maar is onlangs overgegaan naar een nieuwe distributeur. Dat heeft helaas geleid tot vertragingen in de levering, iets waar wij zelf geen invloed op hebben. We begrijpen dat dit verwarrend en vervelend voor u is geweest dit had beter met u gecommuniceerd moeten worden. Onze excuses daarvoor.
Rik heeft jullie vorige week geholpen en mij uitgelegd dat we helaas niet met de prijs van Roomba zelf konden meegaan, omdat we dan onder de inkoopprijs zouden verkopen. Dat is voor ons natuurlijk niet haalbaar. We hebben daarom samen besloten de aankoop te annuleren en het volledige bedrag netjes terug te storten.
We vinden het vervelend dat u hierdoor met een naar gevoel bent vertrokken. Uw feedback nemen we serieus en we hopen dat we in de toekomst het vertrouwen kunnen herstellen. U bent altijd welkom bij ons in de winkel.