Waarom beveel je Wildiers (e)-bikecenter Zwijndrecht wel of niet aan:
Het verkopend personeel is zeer vriendelijk en je wordt er snel geholpen.
Verbeterpunten:
Het technisch personeel (onderhoud van de fiets) laat heel wat steken vallen in klantvriendelijkheid. Vaak lang moeten wachten aan de balie terwijl ze u zien staan en ze gewoon verder praten
, ook na meermaals mij te proberen aankondigen. Bij het binnenbrengen van de fiets krijg je amper een woord tussen om jouw eigen zorgen te verwoorden. Deze keer werden alle problemen aangepakt, maar bij vorig onderhoud heb ik moeten zitten discussiëren om ze iets te laten na kijken. Het blijft mijn fiets, waar ik me veilig op moet voelen. Als ik voor een extra dienst vraag is dit juist een extra kost voor mij, heel jammer dat je dan als jonge vrouw totaal niet serieus wordt genomen en zeer respectloos tegen u wordt gesproken. Bij het ophalen heb ik zeer lang aan de balie moeten wachten ondanks dat ze meermaals oogcontact hadden gemaakt. Ik wilde deze keer niet storen en dacht ze zien mij, ze zullen mij wel komen helpen. Na een hele tijd werd er plots naar iemand geroepen “kunt gij dat madammeke effe hare fiets terug geven”. Geen goede dag ook niet van de persoon die pas na enige tijd weg stapte van de fiets waar hij mee bezig was. Puur “wat is u naam en dat is dan zoveel” geen uitleg over wat er exact met mijn fiets was gebeurd. Dit heb ik allemaal zelf moeten navragen of al mijn vragen beantwoord waren. Mijn fiets wordt geleased via CycleValley, toen ik dit zei, werd er naar mij gekeken van “en dan?. Uiteindelijk is de eigenaar van de winkel moeten komen om mee te zien dat de factuur gewoon naar cyclevalley moest. Er wordt nu al jaren gewerkt met lease fietsen, ik kom al een hele tijd bij jullie. Ook al in het vorige pand, jammer dat zo’n diensten nog steeds zo stroef verlopen.