EP: Heijnen

Aankoopbeleving wordt gewaardeerd met een 9.1

Gepubliceerd op
“Want bij ons draait het om uw tevredenheid” valt er te lezen op de site van EP:Heijnen. Dit blijkt absoluut geen loze kreet te zijn. Als 5-sterrenspecialist laat EP: Heijnen zich toetsen op klanttevredenheid door klanten te vragen om een beoordeling. Onlangs werd de 500ste beoordeling ontvangen, wat reden was om de medewerkers in de winkel te verrassen met een heerlijke taart.

EP: Heijnen  is onderdeel van ElectronicPartner, een van de grootste Europese inkooporganisaties in wit- en bruingoed artikelen. Door de hechte samenwerking met ElectronicPartner kunnen er prijzen aangeboden worden die je kent van ‘grote’ organisaties, maar dan met de service die je van de lokale vakman gewend bent. 
De dienstverlening van EP: Heijnen gaat echter verder dan hert bieden van goede prijzen. Ze zijn pas tevreden als u de klant dat is. Bij EP: garanderen men dat je altijd de juiste keuze maakt. Door kwaliteitsproducten en gedegen advies, ben je altijd verzekerd van een goede oplossing voor, tijdens en na je aankoop! Met EP kies je bovendien niet alleen voor zekerheid, maar ook voor gemak. Want bij EP: Heijnen draait het om tevredenheid. Zo kun je gebruik maken van de EP Bezorgservice, EP Montageservice, EP Reparatieservice en EP Installatieservice. Dat deze service door de klanten gewaardeerd wordt, blijkt uit de fraaie beoordelingen via 5-sterrenspecialist. De totale aankoopbeleving wordt gewaardeerd met een 9.1 en maar liefst 98,47% van alle klanten geeft aan goede tot zeer goede ervaringen te hebben met EP:Heijnen.

Met zulke prachtige cijfers smaakt een taart van Taart Brigade natuurlijk extra goed!  
Wil je weten hoe de service wordt ervaren? Kijk eens naar de beoordelingen op 5-sterrenspecialist.