Garden sense hoogste NPS

100% tevreden klanten

Gepubliceerd op
Van alle 5-sterrenspecialisten heeft Garden sense de hoogste NPS score. De NPS (Net Promoter Score) is een eenvoudige manier om de klanttevredenheid van uw organisatie te meten. In 2003 is de Netwerk Promotor Score ontwikkeld door Satmetrix, Bain & Company en Fred Reichheld. De achterliggende gedachte van het ontwikkelen van de NPS was dat klanten geen behoefte hebben aan ontzettende lange vragenlijsten.

Om onze 5-sterrenspecialisten te ondersteunen, hebben we de 5-sterrengroeipromotor ontwikkeld. Hiermee kunnen onze keurmerkhouders een klanttevredenheidsonderzoek versturen waarbij de NPS score wordt berekend. Simpel gezegd, is dit de beste manier om te meten hoe tevreden klanten zijn.

Door met uw antwoorden aan de slag te gaan en te leren van zowel uw positieve als uw negatieve kritiek, zullen onze keurmerkhouders u in de toekomst nog beter kunnen helpen. Dat is ook waar alle 5-sterrenspecialisten voor staan: “Alles voor een tevreden klant”

5-sterrenspecialist Garden Sense heeft momenteel de hoogste score. Sterker nog, van alle ondervraagde was er niet een welke kritiek heeft op deze firma en daarmee hebben ze de hoogst haalbare score van 100%

We vonden het de moeite waard om een compliment te geven op deze score.
Garden sense, ga zo door!