Graveka krijgt 5-sterrentaart

Van super tevreden klant

Gepubliceerd op
Graveka uit Diessen kreeg dit weekend wel een heel lekker compliment. Een 5-sterrentaart voor de geboden service en een 10 bij de beoordeling op klanten vertellen. ”Toen er na de plaatsing onverwachte en niet te voorziene problemen voordeden stond de firma Graveka er en heeft het vijf sterrenspecialistlogo meer dan waargemaakt!”

“Alles voor een tevreden klant” is waar 5-sterrenspecialisten voor staan. Overal kan wel eens wat mis gaan, maar wat dan? Graveka heeft maar weer eens mooi laten zien hoe 5-sterrenspecialisten dat op pakken. Geen probleem, wij laten u niet in de kou zitten en lossen het voor u op zoals het hoort!

Koop je op internet, kun je het vaak zelf uitzoeken en ook bij het kopen in een winkel is het niet meer altijd vanzelfsprekend dat je probleem ook echt wordt opgelost. Meestal staan er op websites en in brochures van winkeliers lovende woorden over de service die er geboden wordt. Ze helpen u met goed advies en staan klaar om u te helpen. Vaak oprecht, maar helaas steeds vaker ook niet. Uitsluitend wanneer een ondernemer het 5-sterrenkeurmerk voert, hebt u met een ondernemer te maken die niet alleen roept dat het goed komt. Een houder van dit keurmerk heeft ook het lef om zich hierop te laten controleren.

Graveka, complimenten en ga zo door!