Keurmerk 5-sterrenspecialist

Ontwikkelt 5-sterrengroeipromotor

5-sterren groei promotor
Gepubliceerd op
Om u als consument zo goed mogelijk te kunnen helpen, is het essentieel om te weten wat u belangrijk vindt. Hiervoor hebben we de 5-sterrengroeipromotor ontwikkeld.

Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe help je klanten en hoe sta je voor je klanten klaar? Dat is waar dit keurmerk om draait. Iedere 5-sterrenspecialist vindt het bieden van uitstekende klantbehandeling zelfs zo belangrijk dat ze er bewust voor hebben gekozen om zich hierop te ontwikkelen en te laten controleren.

Om onze 5-sterrenspecialisten te ondersteunen, hebben we de 5-sterrengroeipromotor ontwikkeld. Hiermee kunnen onze keurmerkhouders een klanttevredenheidsonderzoek versturen waarbij de NPS score wordt berekend. Simpel gezegd, is dit de beste manier om te meten hoe tevreden u als klant bent. Om de Net Promoter Score te berekenen, vraagt een 5-sterrenspecialist u slechts één simpele vraag. “Hoe waarschijnlijk is het dat u (organisatie x) zou aanbevelen aan een vriend of collega ?” Hierna komen twee vervolg vragen: Zou u willen aangeven waarom u ons wel of juist niet zou aanbevelen? En: Graag zien we u in de toekomst nog een keer terug en de volgende keer willen we u, indien mogelijk, nog beter van dienst zijn. Wat zouden we kunnen doen om u de volgende keer nog beter te helpen.

Door met uw antwoorden aan de slag te gaan en te leren van zowel uw positieve als uw negatieve kritiek, zullen onze keurmerkhouders u in de toekomst nog beter kunnen helpen.

Dat is ook waar alle 5-sterrenspecialisten voor staan:
“Alles voor een tevreden klant”

Iedere 5-sterrenspecialist laat zich bewust controleren en beoordelen op zijn service beleid. Hiervoor gebruiken wij de 5-sterrengroeipromotor waarbij we de  NPS (Net Promotor Score) meten. Krijgt een keurmerkhouder te veel klachten en/of te slechte beoordelingen dan wordt de erkenning ingetrokken. Zo weet u zeker dat u bij een 5-sterrenspecialist kunt rekenen op 5 sterke punten.

*Goed advies *Vakmanschap *Kwaliteit *Service en *Garantie

5-sterrenspecialist worden

Uitstekende klantbehandeling is een keuze
Het keurmerk 5-sterrenspecialist is het eerste keurmerk voor klanttevredenheid en ziet toe op de echtheid van reviews. Met een hybride model tussen een keurmerk, een reviewsysteem en de Net Promotor Score is een nieuwe manier van reviewmarketing ontstaan.

Wilt u weten wat de voordelen van ons systeem zijn of wilt u 5-sterrenspecialist worden?

Bekijk hier de voordelen →