Nieuwe widget beschikbaar
Gecontroleerde klantbeoordelingen
Met het 5-sterrenspecialist keurmerk kunnen bedrijven aangeven dat zij ondernemen met de policy “alles voor een tevreden klant”. Natuurlijk moet een bedrijf aan bepaalde voorwaarden voldoen om het keurmerk te mogen voeren. Om er geen momentopname van te maken en het voor de consument ook geloofwaardig en betrouwbaar te maken, gebruiken we ons reviewsysteem. Hierdoor ontstaat er een 24 uur per dag live controle door mensen die de gegeven service zelf hebben ervaren. Door het verzamelen van reviews kunnen we de Net Promotor Score van een bedrijf uitrekenen, waardoor we een maatstaf voor het servicegehalte van een onderneming hebben ontwikkeld. We kunnen hierdoor het servicegehalte van een organisatie uitdrukken in een getal. Een keurmerkhouder moet namelijk een minimale NPS van 35 behouden om het keurmerk waardig te zijn en te mogen blijven voeren.
Bij veel reviewsystemen bestaat de mogelijkheid om reviews te verwijderen, waardoor het voor een consument niet betrouwbaar is. Het keurmerk 5-sterrenspecialist ziet er op toe dat de reviews echt zijn. Slechte beoordelingen worden niet verwijderd en bedrijven die op oneerlijke wijze reviews verzamelen wordt het keurmerk ontnomen.
Met deze nieuwe widget wordt benadrukt dat de klantbeoordelingen worden gecontroleerd op echtheid.
5-sterrenspecialist worden
Uitstekende klantbehandeling is een keuze
Het keurmerk 5-sterrenspecialist is het eerste keurmerk voor klanttevredenheid en ziet toe op de echtheid van reviews. Met een hybride model tussen een keurmerk, een reviewsysteem en de Net Promotor Score is een nieuwe manier van reviewmarketing ontstaan.
Wilt u weten wat de voordelen van ons systeem zijn of wilt u 5-sterrenspecialist worden?