Alle beoordelingen
- Goed advies
- Vakmanschap
- Kwaliteit
- Service
- Garantie
Een 5-sterrenspecialist wil je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe help je klanten en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar dit keurmerk om draait. Iedere 5-sterrenspecialist vindt het bieden van uitstekende klantbehandeling zelfs zo belangrijk dat ze er bewust voor hebben gekozen om zich hierop te ontwikkelen en te laten controleren.
Er zijn 757713 beoordelingen geplaatst met een gemiddelde score van 9,1.
Waarom beveel je EP: Wim vd Broek wel of niet aan:
Zeer tevreden over de service en snel levering.
Verbeterpunten:
Heb geen aanmerking, ben zeer goed geholpen in de winkel en goede adviezen. Weten je goed te i formeren over de producten die ze verkopen
Waarom beveel je AJ Security wel of niet aan:
Veel kennis van apparatuur en installaties. Goede en snelle service tegen een betaalbare prijs.
Waarom beveel je i:SY Flagship-store en Fietsatelier by XTR-shop wel of niet aan:
uitstekende service en prijs
Verbeterpunten:
Is perfect zoals het is
Waarom beveel je Giant Store Bennebroek wel of niet aan:
Tevreden over service
Verbeterpunten:
Was prima
Waarom beveel je Giant Store Roermond wel of niet aan:
Fijne zaak. Werknemers vriendelijk en ze doen niet moeilijk over reparatie van Fatbikes!
Waarom beveel je PCS Fietsspecialist B.V. wel of niet aan:
De medewerkers zijn heel behulpzaam en luisteren goed wat de wensen zijn en ze hebben vertrouwen in de mensen.
Verbeterpunten:
IK denk dat er altijd verbetering mogelijk is maar kan dit nu niet bedenken. Ik vind de medewerkers top en niets is ze tevee.l
Waarom beveel je Elan Bikes wel of niet aan:
Kwaliteit en service
Verbeterpunten:
Was goed zoals altijd
Waarom beveel je Apotheek De Volharding wel of niet aan:
NIET! Bezorging verloopt nooit vlekkeloos. Ook ben ik opeens op automatische bezorging gezet terwijl ik heb aangegeven dit NIET te willen! (zowel telefonisch als bij mail) Hoe weten jullie of ik die dag niet in Lutjebroek, Amsterdam of Utrecht ben en/of ik 's-middags niet toevallig een afspraak heb en derhalve niet thuis ben? Ik heb géén zin om voor een tweede bezorging steeds 4,95 te betalen.
Verbeterpunten:
Wanneer je verzoekt om UIT het automatische bezorgingssysteem te worden gehaald dit ook doen! Gewoon even aanpassen kan toch niet zo moeilijk zijn.
Waarom beveel je van Leeuwen Fietsen wel of niet aan:
Vriendelijke service, ruimte om te onderhandelen tot een mooie prijs, behulpzaam nu (en hopelijk ook in de toekomst)
Verbeterpunten:
Niets
Reactie van van Leeuwen Fietsen
Geweldig dat onze service als prettig is ervaren.
Team van Leeuwen Fietsen
Reactie van Apotheek De Volharding
Geachte mw Jongkind,
Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring.
Ik heb geprobeerd u tweemaal telefonisch te bereiken om uw ervaring persoonlijk te bespreken, maar kreeg helaas geen gehoor. Daarom reageer ik via deze weg.
In uw dossier zie ik geen eerdere notitie dat u uw medicatie altijd wilt afhalen in plaats van laten bezorgen. Ik heb dit inmiddels direct voor u aangepast, zodat u niet langer in het automatische bezorgsysteem staat.
Het pakket dat vandaag bezorgd zou worden, ligt morgen voor u klaar om af te halen in de apotheek, mits de bezorger nog niet langs is geweest.
Daarnaast zorgen wij ervoor dat uw medicatie voortaan klaarstaat in onze afhaalautomaat. Op die manier kunt u uw medicatie ophalen wanneer het u uitkomt, zonder te hoeven wachten in de rij.
Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring niet naar wens is verlopen en nemen uw feedback serieus. Mocht u tevreden zijn met deze oplossing, dan zouden wij het op prijs stellen als u uw review nogmaals wilt heroverwegen.
Mocht u nog vragen hebben of verdere wensen willen doorgeven, dan horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
Apotheek De Volharding